اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لوله

به طورکلی گسترده بودن سیستم های لوله کشی باعث شده است که بتوانیم یک ساختمان را به شکل های مختلف لوله کشی کنیم؛ بنابراین کاملاً طبیعی است که اتصالات بخش های مختلف لوله کشی در ساختمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

اتصالات مغزی

درواقع اگر بخواهیم دو قطعه را هنگام لوله کشی به هم متصل کنیم، معمولاً از اتصالات مغزی استفاده می کنیم. مغزی ها در حقیقت لوله های کوچک هستند که دو طرف آن ها رزوه شده و باعث می شود که بتوان از آن ها برای اتصال لوله ها استفاده کرد. همچنین از دیگر کاربردهای اتصالات مغزی، کم وزیاد کردن قطر لوله ها است؛ بنابراین با استفاده از مغزی می توان دو لوله با قطرهای مختلف را به هم وصل کرد.

مهره ی ماسوره

این نوع از اتصالات را احتمالاً همه ی شما دیده اید! درواقع طراحی مهره ماسوره به صورت سه تکه ای انجام شده و این تکه ها شامل نری و مادگی و همچنین قسمت ارتباط دهنده هستند که با توجه به نوع کاربرد دارای رزوه های مختلفی نیز می باشند. مهره ی ماسوره سه کاربرد بسیار مهم دارد که عبارت اند از:

  • قابل استفاده در سیستم های لوله کشی بسته در ساختمان
  • برای متصل کردن دستگاه های مختلف مثل آب گرم کن، پکیج دیواری و غیره
  • استفاده در شیرهای قطع و وصل کننده

درپوش لوله

درپوش لوله ساده ترین نوع اتصالات ساختمانی می باشد که برای انسداد لوله ها استفاده می شوند. درواقع اگر بخواهیم یک لوله با قطر کم را مسدود کنیم، درپوش های چهارگوشه بهترین گزینه می باشد.

بوشن ها

بوشن یک نوع از اتصالات لوله کشی است که داخل آن به صورت کامل رزوه شده است؛ بنابراین می توان از آن ها برای متصل کردن لوله هایی استفاده کرد که سطح بیرونی آن ها رزوه شده (داخل آن شیارهایی ایجادشده) باشد. انواع بوشن را بر اساس نوع کاربرد به سه دسته تقسیم می شود که شامل:

بوشن معمولی

اگر بخواهیم دو لوله با قطر یکسان را به هم متصل کنیم از بوشن های معمولی استفاده می کنیم.

بوشن رو پیچ توپیچ

بوشن رو پیچ تو پیچ ازجمله اتصالاتی با رزوه ی داخلی و رزوه ی خارجی است و می توان به وسیله ی آن ها مقدار کمی به طول لوله ی اصلی اضافه کرد.

انواع فلنج و واشر

فلنچ نوعی صفحه ی چدنی است که می توان از آن برای بستن اتصالات لوله کشی مخصوص استفاده کرد. لازم به ذکر است، نصب فلنچ ها باید با دقت بسیار زیادی انجام شود چراکه اگر پیچ ها به صورت مناسب بسته نشده باشد، ممکن است به لوله کشی آسیب وارد کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>