اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رادیاتور قرنیزی

به طورکلی مزیت اصلی این قرنیزها دور از چشم بودن آن هاست. آن ها در پایین دیوار قرار می گیرند و برخلاف سایر سیستم های گرمایشی که فضای زیادی از خانه را به خود اختصاص می دهند جای بسیار کمی اشغال می کنند و درواقع دور از چشم هستند. این قرنیزها طراحی دکوراسیون داخلی را با مشکل روبه رو نمی کنند و چیدمان منزل را می توان به هر نحوی انجام داد.

قرنیزهای حرارتی مانند شومینه و بخاری هیچ نوع دوده ای ایجاد نمی کنند و باعث تیره شدن دیوار نمی شوند. دیوارهایی که در پایین آن ها قرنیز حرارتی نصب شده باگذشت زمان نیاز به مرمت ندارند. در کل این سیستم حرارتی هیچ نوع آلودگی ایجاد نمی کند و مناسب ترین سیستم گرمایشی در ساختمان های امروزی محسوب می شوند.

رادیاتور قرنیزی چگونه تولید می شود؟

رادیاتورهای قرنیزی به وسیله پرس های اکستروژن به صورت یکپارچه (لوله و رادیاتورهای قرنیزی با استفاده از بیلت آلومینیومی آلیاژ رویه) تولید می گردند پس از گذراندن مراحل کوره سختی، چربی گیری شده و به یکی از روش های پادرکو تینگ یا آنادایز به صورت رنگی عرضه می گردد. جالب است بدانید که امکان عرضه این نوع از رادیاتورها به صورت طرح های دکوراتیو چوبی و یا هر طرح دیگری میسر می باشد. همچنین قرنیزها را می توان به صورت متری برش داده و به محل نصب حمل کرد.

رادیاتورهای قرنیزی مناسب برای مکان های کوچک

همان طور که میدانید شهرسازی در شهرهای بزرگ روزبه روز به سمت آپارتمان سازی و فضاهای کوچک پیش می رود. درواقع بسیاری از آپارتمان ها و خانه ها در متراژهای کوچک ساخته و یا بازسازی می شوند، ازاین رو افراد نهایت صرفه جویی را در وسایل اضافی و یا جاگیر خانه دارند. با توجه به همین مسئله اگر قصد دارید فضای خانه کوچک خود را گرم کنید، مصرف انرژی خود را نیز تا حد زیادی پایین بیاورید و نهایت استفاده را از فضای داخلی خانه خود داشته باشید، رادیاتور قرنیزی یکی از بهترین گزینه های گرمایشی برای شما خواهد بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>