اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رادیاتور قرنیزی

به طورکلی رادیاتور قرنیزی دورتادور ساختمان نصب می شوند. درواقع کارایی این سیستم ها به این شکل است که آب گرم از موتورخانه و یا پکیج وارد لوله های رادیاتور قرنیز می شود و گرما از سطح رادیاتور قرنیزی به محیط منتقل شده و باعث گرم شدن محیط و فضای موردنظر می گردد. این مدل رادیاتور مزایا ای مانند سادگی رادیاتور و گرمادهی یکنواخت از کف و چندین مزیت دیگر را به صورت یک جا دارد که برای بسیاری از افراد جذاب است.

رادیاتور قرنیزی برقی

جالب است بدانید که این نوع رادیاتورهای برقی سریع گرم می شوند و بدون دیگ یا انواع دیگر سیستم های مکانیکیِ مرکزی کار می کنند. این رادیاتورها می توانند درون پنل الکتریکی اصلی خانه نصب شوند، همچنین مدل هایی برای نصب آسان تر وجود دارند که می توانند با دوشاخه به پریز وصل شوند. زمانی که ترموستات رادیاتور قرنیزی برقی روشن می شود.

رادیاتور هوای خنک را از نزدیک زمین به داخل کشیده و از کنار پره های فلزی که داخلشان یک کابل مخصوص رد شده، می گذراند. این کابل هوا را گرم می کند و سپس یک فن کوچک، هوای گرم را به داخل اتاق برمی گرداند. برخی رادیاتورهای برقی ترموستات های جداگانه ای دارند که دقیقاً جلوی پنل نصب شده است. لازم به ذکر است که این نوع از رادیاتورها هزینه ی بالایی نیز در مصرف انرژی دارند.

رادیاتور قرنیزی هیدرونیک

به طورکلی نحوه کار رادیاتور قرنیزی هیدرونیک به این صورت است که ابتدا آب داغ توسط شبکه ای از لوله های مسی جابه جا می شود. این شبکه طوری طراحی شده است که جریان آب گرم را به گونه ای طولانی کند که فضای اتاق به تدریج گرم شود. سپس پره های متصل به شبکه مسی، انتقال حرارت را تسهیل می کنند.

هم زمان با جریان آب گرم در لوله های مسی، پره ها هم گرم شده و سپس هوای اطرافشان را هم گرم می کنند. علاوه بر این فرایند، هوای سرد اتاق نیز از پایین رادیاتور کشیده شده و توسط پره ها گرم می شود، این جریان تا زمانی ادامه پیدا می کند که دمای هوای اتاق به حد موردنظر برسد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>