اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رادیاتور قرنیزی

رادیاتور قرنیزی همان طور که از نام آن پیداست، یک سیستم گرمایشی است که داخل پنل های قرنیزی از جنس آلومینیوم و در سرتاسر خانه جای می گیرد. درواقع رادیاتور قرنیزی به طورمعمول به عنوان یک رادیاتور مستقل در نظر گرفته شده می شود که با تمام مزایای رادیاتورهای قدیمی آهنی و چدنی همراه است اما با طراحی خاص خود مدرن شده است.

بسیاری از رادیاتورهای قرنیزی با استفاده از تکنولوژی های رادیاتور مدرن ساخته شده اند که آن ها را کارآمدتر، مقرون به صرفه تر و سازگار با محیط زیست می سازد. رادیاتورهای قرنیزی به دو نوع برقی (الکترونیک) و هیدرونیک تقسیم می شوند.همان طور که میدانید شهرسازی در شهرهای بزرگ روزبه روز به سمت آپارتمان سازی و فضاهای کوچک پیش می رود.

درواقع بسیاری از آپارتمان ها و خانه ها در متراژهای کوچک ساخته و یا بازسازی می شوند، ازاین رو افراد نهایت صرفه جویی را در وسایل اضافی و یا جاگیر خانه دارند. با توجه به همین مسئله اگر قصد دارید فضای خانه کوچک خود را گرم کنید، مصرف انرژی خود را نیز تا حد زیادی پایین بیاورید و نهایت استفاده را از فضای داخلی خانه خود داشته باشید، رادیاتور قرنیزی یکی از بهترین گزینه های گرمایشی برای شما خواهد بود.

همان طور که میدانید سیستم های گرمایشی ازجمله ملزومات هر ساختمان محسوب می شوند و در حال حاضر با توجه به کمبود منابع انرژی و بالا بودن هزینه های مصرفی آن اکثر سازندگان سعی می کنند از سیستم های گرمایشی با مصرف انرژی پایین و راندمان بالا در ساختمان های خود استفاده کنند که رادیاتور قرنیزی نیز ازجمله این موارد می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>