اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بتن

احتمالاً می دانید که انواع کف پوش بتنی طرح دار بسته به نوعشان در سایزها و اشکال مختلف تولید می شوند. کف پوش بتنی مربعی، کف پوش بتنی مستطیلی و کف پوش بتنی شش ضلعی نمونه های رایج انواع کف پوش های بتنی طرح دار هستند که با بافت ها و ساختارهای مختلف، در رنگ های مختلف و نیز در ابعاد کوچک تا بزرگ به کاربرده می شوند. همچنین انواع موزاییک پازلی نیز در بازار وجود دارد که تنوع رنگی و شکل های متنوع و مکمل یکدیگر دارند.

به طورکلی قانون ثابتی برای انتخاب بهترین رنگ و مناسب ترین سایز کف پوش بتنی وجود ندارد؛ اما با استفاده از شاخصه ها و ویژگی های بصری دیگر بخش های ساختمان همانند رنگ و سایز نما، نورپردازی محیط و همچنین محوطه سازی (آلاچیق، آب نما، برکه، نهر، استخر، گل کاری، درخت کاری، رواق، باربکیو و غیره) می توان تا حدودی اصول زیبایی شناسی را رعایت و آنچه بیشتر با فضا هماهنگ است را انتخاب نمود.

کف پوش ها بتنی از محبوبیت خاصی در بین افراد برخوردار بوده و این مسئله فروشندگان را راغب به خریدوفروش اینترنتی این نوع محصولات کرده است تا همگان بتوانند طرح ها و مدل های موردنظر خود را به راحتی در فروشگاه های اینترنتی پیدا کنند.

به طورکلی این نوع فروش مزایای زیادی را به دنبال دارد و مردم می توانند مشخصات کف پوش مناسب را ازجمله میزان عیار کف پوش، روند تولید، رنگ بندی، میزان مقاومت در برابر فرسایش، میزان مقاومت در برابر فشار، وزن، میزان نفوذ آب، ابعاد و مدل ها و سایر مشخصات را به تفکیک بررسی کرده و اقدام به انتخاب کف پوش مناسب و مطمئن نمایید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>