اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بتن

همان طور که قبلاً نیز ذکر شد تنوع این نوع از محصولات بالا بوده و در طرح های مختلفی نیز به بازار عرضه می شوند؛ بنابراین این نوع از کف پوش های بتنی شامل:

کف پوش بتنی ترافیکی

به طورکلی این نوع از کف پوش ها دارای استحکام بسیار بالایی می باشند. ازاین رو برای استفاده در مکان های پرتردد گزینه ای مناسب برای انتخاب می باشد. این کف پوش ها دارای دو شکل مستطیلی و شش ضلعی بوده و در رنگ های مختلف قابل دسترسی می باشند.

کف پوش بتنی پیش ساخته

طبیعتاً و همان طور که از نام این نوع از کف پوش های بتنی پیداست، این کف پوش ها به صورت قطعات پیش ساخته بوده و برای نصب به محل موردنظر انتقال داده شده و به راحی نصب می شوند. لازم به ذکر است که کف پوش بتنی پیش ساخته ازجمله محصولات مقرون به صرفه نیز می باشند.

کف پوش بتنی پیاده رو

استفاده از این کف پوش در مکان هایی مانند پیاده روها، پارکینگ، باغ و به طورکلی محوطه سازی صورت می گیرد. این کف پوش ازنظر رنگ، اندازه و شکل ظاهری در اندازه های مختلف در بازار موجود می باشد.

کف پوش بتنی آراکس

این مدل کف پوش بتنی ازلحاظ صنعتی از استحکام بالایی برخوردار می باشد. لازم به ذکر است که این کف پوش به سه شکل به بازار عرضه می شود. درواقع انواع کف پوش های آراکس شامل کف پوش بتنی آراکس ملاتی، آراکس پاششی و آراکس پلیمری است که هرکدام ویژگی های منحصربه فرد خود را دارا می باشند.

کف پوش بتنی پازلی

کف پوش بتنی پازلی ازجمله مواردی هستند که متراکم سازی اجزاء تشکیل دهنده این گونه کف پوش ها با استفاده از دستگاه ویبراتور انجام می شود و این نوع از کف پوش ها به دو شکل خشک و تر قابل اجرا می باشند.

کف پوش بتنی طرح سنگ

به طورکلی شکل و طرح این نوع از کف پوش ها به صورت سنگی بوده و کاربرد آن در کف پوش پیاده روها و پارک ها می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>