اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کفپوش

کف پوش بتنی پرسی در حقیقت یک جور بتن است که تراکم خود را یا از طریق فشار پرسی به دست می آورد و از ماسه، سیمان، سنگ دانه، پودر سنگ و آب در ابعاد و طرح های گوناگون تولید می شود. درواقع تصویری که با چیدن منظم و هموار قطعات کوچک سنگ های رنگی یا سفال در کنار هم ساخته می شود موزاییک است که یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی بوده و جالب است بدانید که نام سنتی کف پوش بتنی موزاییک است.

لازم به ذکر است که کف پوش بتنی پرسی مقاومت سایشی بسیار بالایی دارد و به دلیل مزایای منحصربه فرد و روش تولید آن به عنوان مناسب ترین نوع کف پوش برای محیط هایی همچون پیاده روها و معابری که به عنوان مسیرهای پرتردد شناخته می شود استفاده می گردد.

کف پوش بتنی ویبره ای

به طورکلی جهت تشکیل کف پوش ویبره ای، فشاری وجود ندارد و تراکم بتن و دیگر افزودنی های آن با دستگاه ویبراتور ایجاد می شوند. روش کار نیز به این ترتیب می باشد که مصالح در میکسر (مخلوط کن بتن) ترکیب می شوند، سپس به وسیله تسمه نقاله ای مجهز به ویبراتور قالب های پلاستیکی طرح دار مملو از بتن، موزاییک ها را با لرزش و بر روی تسمه نقاله شکل می دهند.

موزاییک پرسی اتوماتیک

این نوع از کف پوش به طورمعمول معروف به موزاییک ساده ایرانی، موزاییک حیاطی و یا زیر پارکتی است. مراحل ساخت این نوع از موزاییک ها کاملاً اتوماتیک بوده و ازآنجاکه این فرایند پیشرفته تر و مکانیزه تر است باعث می شود موزاییک بتنی استحکام بیشتری داشته باشد و کمتر دچار خردگی و ساییدگی شود. همچنین مقاومت خمشی بالاتری به نسبت موزاییک های دستی دارند و علاوه بر آن به علت بروز بودن دستگاه ساب جلای بیشتری به نسبت موزاییک دستی دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>