اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


مبلمان سازی


ارتفاع پشتی استاندارد

ارتفاع پشتی یک مبل خوب باید به گونه ای طراحی شده باشد که شانه ها و قسمتی از گردن را محافظت کند و در اثر نشستن طولانی مدت به گردن فشار زیادی وارد نکند. همچنین قسمت پشتی یک میل استاندارد باید بتواند گودی کمر را به خوبی پوشش دهد.

ارتفاع مبل از سطح زمین

به طورکلی ارتفاع مناسب برای یک مبل به شدت مهم می باشد به طوری که باید در زمان نشستن پا ها نه چندان کشیده و نه زیاد خم شوند و فرد احساس راحتی داشته باشد.

رویه مبل

به شدت در توجه به رویه مبل حساس باشید چراکه مسائلی ازجمله وجود حیوان خانگی مثل گربه می تواند به روکش های مخمل و نخی مبلمان شما آسیب وارد نماید. در کنار این مسئله بحث راحتی در تمیز شدن را به خصوص در خانواده هایی با داشتن خردسال در خانه در نظر بگیرید.

همچنین چنانچه رویه مبل از چرم تهیه شده باشد، باید از سطحی ناصاف جهت جلوگیری از تعریق برخوردار باشد.در کنار همه موارد مطرح شده توجه داشته باشید که قسمت های مختلف مبل باید نرمی استانداردی داشته و به گونه ای باشند که نه آن چنان سفت بوده که باعث برهم زدن آرامش شوند و نه آن چنان نرم که قسمت های چوبی مبل لمس شود.

وزن مبلمان

وزن مبل یکی از ویژگی هایی است که باید به آن توجه شود. چراکه مبلمان منزل باید از وزن سبکی برخوردار باشند و حمل آن به سادگی میسر باشد. این مسئله به خصوص در خانواده هایی که ملک شخصی از خود ندارند و دائماً جابه جا می شوند حائز اهمیت می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>