اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

توری سنگی

در حقیقت توری سنگی باعث می شود تا استحکام سازه های مختلف بیشتر شده و خطر تخریب به حداقل برسد. این هدف با مکانیسم ساده اما بسیار پرکاربردی انجام می شود. مکانیسم گابیون به این شکل است که از سمتی به زمین محکم شده و از سمت دیگر تمام نیروی وزن سازه موردنظر را از درون خود عبور داده و به زمین منتقل می کند.

به این ترتیب سازه موردنظر که نقطه اتصال قابل اطمینانی به منطقه محکمی نداشته است، ریزش نکرده و مستحکم باقی می ماند. به طورکلی برای این نوع از توری ها موارد استفاده متنوعی وجود دارد، دلیل این مسئله نیز استحکام و درعین حال امکان تغییر شکل دادن این نوع از توری ها است.

درواقع گابیون را می توان به شکل مکعب، یا مکعب مستطیل، استوانه درآورده و درون آن را از سنگ و قلوه سنگ پر نمود. با این روش می توان از آن در شرایط و محیط های متفاوت استفاده کرد. معمولاً این باکس ها یا سبدهای حاوی سنگ دارای ابعاد مختلفی هستند و معمولاً زمانی که توری های جعبه مانند پر از سنگ شدند، آن ها را برای ایجاد یک سطح نفوذناپذیر و محکم در کنار هم و یا روی هم قرار می دهند.

توری گابیون به عنوان مانع در برابر ریزش خاک و سنگ و رانش و فرسایش زمین در اطراف جاده ها و رودخانه ها استفاده می شود. همچنین امروزه از منظر زیبایی نیز قابل توجه بوده و در نما و دکوراسیون ساختمان های اداری، ویلاها و بسیاری از مکان های دیگر کاربرد دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>