اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

توری فلزی

به طورکلی توری ها در انواع مختلف و کاربردهای متفاوتی در بازار موجود می باشند. برای مثال یکی از کاربردهای توری ها استفاده از آن ها در صنایع ساختمان سازی است. همچنین برای ساختن دستگاه هایی مختلفی ازجمله انواع کمباین و گندم پوست کن نیز از توری استفاده می شود.

از طرف دیگر این توری ها در ساخت تختخواب ها و تشک های طبی نیز به کار می روند. لازم به ذکر است که توری هایی که به صورت فلزی ساخته می شوند برای ایجاد حصار در اطراف یک محیط مشخص و محصور مورداستفاده قرار می گیرند. به طور خلاصه انواع توری های فلزی شامل موارد زیر می باشد:

توری های گابیون که با نام توری سنگی نیز شناخته می شوند، هم جز توری های مفتولی می باشند. جالب است بدانید که این توری ها امروزه در اجرای دکوراسیون برای محوطه های باز و ساختمان ها کاربرد دارد؛ اما دلیل این کاربرد گسترده از گابیون ها را می توان در قیمت مناسب و دوام بالای این توری جست وجو کرد.

توری مرغی و توری حصاری

به طورکلی توری های مرغی بیشتر در مرغداری ها کاربرد دارد. چراکه در این صنعت از این محصولات برای ایجاد قفس و حصار برای محور کردن پرندگان استفاده می شود.

انواع مش، توری سرندی رولی و فلزی

کاربرد انواع توری های مفتولی بر اساس ساختار، شکل و جنس متفاوت می باشد اما بیشترین کاربرد استفاده از توری فلزی از نوع مش در ساختمان سازی می باشد. به طورکلی توری مش به منظور استفاده در بتن ریزی کف به کار می رود. از طرف دیگر از توری های سرندی یا فلزی نیز برای کاربردهایی در ساختمان سازی استفاده می شود.

توری پرسی

توری های پرسی یکی دیگر از این محصولات هستند. این دسته توری کاربردهای متنوعی هستند که با توجه به این که نرده های فلزی و آهنی به نسبت قیمت بالاتری دارند، از این توری ها به جای آن ها استفاده می شود. این توری ها در نرده کشی ساختمان های مسکونی، تجاری، ویلاها و مجتمع ها و امکانی چون مکان های ورزشی و... کاربرد دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>