اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


پاراوان


پاراون ساده

به طورکلی این نوع از پاراوان ها ساده ترین نوع این محصول می باشند که می توان آن را رنگ های یکدست سفید، نقره ای و بسیاری از طیف های رنگی مختلف سفارش داده و نمای موردنظر را به وسیله ی آن پوشاند و از این لحاظ مانند دیوار عمل می کند.

لازم به ذکر است که این نوع از پاراوان ها ارزان ترین نوع این محصول بوده که عمدتاً در مکان هایی که معمولاً در دید افراد نیستند استفاده می شود و البته از سایزهای گوناگونی نیز برخوردار می باشند. کاربرد این نوع از پارتیشن بندی عمدتاً در تالارها، رستوران ها، منزل و نمایشگاه و آشپزخانه و بسیاری از مکان هایی که نیاز به سیستم جداسازی بخش های مختلف دارند مورداستفاده است.

پاراوان چوبی

پاراوان های چوبی همان طور که از نامشان مشخص است از جنس چوب ساخته می شوند و به خاطر جنسی که دارند به طورکلی برای استفاده در محل های بدون رطوبت یا با رطوبت کم، طراحی شده اند، چراکه تماس آن ها با آب سبب خراب شدن یا پوسیدگی این نوع پارتیشن ها می شود. لازم به ذکر است که معمولاً طرفدارهای این نوع پاراوان ها بیشتر از سایر انواع دیگر هستند چراکه چوب به راحتی با دکوراسیون داخلی خانه ست می شود و به تنهایی هم زیبایی چشمگیری دارد.

همچنین گاهی پاراوان ها ترکیبی از چوب با پارچه هستند که همین تنوع و گوناگونی سبب می شود به راحتی بتوان مدل هایی که با مبلمان، پرده ها و سبک خانه همخوانی داشته باشد را در بازار این محصولات پیدا کرد. کاربردهای پاراوان های چوبی عمدتاً در فضاهای نشیمن، اتاق خواب و غذاخوری ها است.

پاراوان حکاکی شده

پاراوان حکاکی یا لیزری معمولاً در تنوع رنگ و طرح بسیار زیاد در بازار موجود است و یکی از پرطرفدارترین انواع پارتیشن متحرک است چراکه مانند پاراوان ساده نمای پشت را کاملاً می پوشاند و برای اماکنی مناسب است که در معرض دید هستند و به دلیل تنوع انتخاب با انواع دکوراسیون هم هماهنگ می باشند.

ازاین رو به این نوع از پاراوان ها لیزری میگویند که در این نوع از پارتیشن متحرک با استفاده از دستگاه لیزر طرح دلخواه شما بر روی ورق ام دی اف برش داده شده و حکاکی می شود. این نوع از محصولات نیز مانند نوع چوبی قابل استفاده در مکان های مختلفی مانند آشپزخانه، منازل، رستوران ها و بسیاری از فضاهای دیگر می باشد.

پاراوان چاپی

پاراوان چاپی به آن دسته از انواع پارتیشن متحرک اطلاق می شود که چاپ طرح های مختلف بر روی صفحه ام دی اف صورت می گیرد. به طورکلی خرید پاراوان چاپی همانند پاراوان ساده ارزان می باشد و تنها هزینه مختصری بابت چاپ طرح موردنظر از مشتری گرفته می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>