اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پاراوان

پاراوان های ازجمله زیباترین نوع این محصولات می باشد و زمانی زیبایی آن ها دوچندان می شود که عبور نور اهمیت دارد و معمولاً زمانی مورداستفاده قرار می گیرند که نیاز باشد نور از پاراوان بگذرد. درواقع قرار دادن پاراوان مشبک در بخشی از خانه باعث تاریک شدن فضای پشت آن می شود.بنابراین اگر نور قسمت پشتی در خانه حائز اهمیت است باید انواع مشبک این محصول را انتخاب کنیم.

جالب است بدانید که در بعضی از پاراوان ها مشبک، دارای شیشه های معمولی یا رنگی هستند که عبور نور از این نوع شیشه ها می تواند فضای دل انگیزی را ایجاد نماید. این شیشه های رنگی یا ساده کارشده برای خانه هایی که سبک سنتی دارند بسیار مناسب است و باعث ایجاد فضایی هماهنگ در خانه خواهد شد.

در پاراوان حصیری همان طور که از نام آن پیدا است برای پارتیشن بندی فضا از حصیر استفاده می شود. درواقع پاراوان های حصیری یکی از پاراوان هایی است که وزن سبکی داشته و به همین جهت نیز با انواع دیگر پاراوان متحرک و به خصوص پاراوان شیشه ای بسیار متفاوت است و همین موضوع نیز جابه جایی این نوع محصول را راحت تر کرده است

همچنین لازم به ذکر است که در اطراف چارچوب پاراوان های حصیری به منظور دوام بیشتر کار از قاب ام دی اف استفاده می شود. البته به یاد داشته باشید که مانند دیگر پاراوان ها، این محصول حصیری نباید کامل باز شود بلکه زاویه ای میان قسمت های آن باید همیشه وجود داشته باشد.

پاراوان تصویری

در این نوع از پاراوان ها تصاویری از طبیعت و آسمان و یا تصاویر دلخواه شما بر روی آن ترسیم می شود که در بین انواع مختلفی از تصاویر نوع آسمان مجازی یکی از طرح های پرکاربرد پاروان ها است و عمدتاً برای فضاسازی و ایجاد دکورهای جذاب کاربرد دارد.

پاراوان تصویری در کنار تفکیک فضا نمای زیبایی را به فضای شما می دهد و شما هر زمان که بخواهید می توانید به راحتی دکور خود را با جابه جایی آن تغییر دهید. همچنین برخی از انواع پاراوان های تصویری قابلیت شستشو را دارند و به راحتی می توان جرم های روی آن را شست.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>