اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پاراوان

پاراوان شیشه ای درواقع همان دیوار شیشه ای است که کمی با ویژگی های پارتیشن متحرک متفاوت است و ظاهری زیبا و تأثیری فوق العاده بر روی دکوراسیون داخلی دارد. پارتیشن شیشه توسط فریم های آلومینیومی، استیل و یا سایر سخت افزارهای نگه دارنده شیشه، ایجادشده و شیشه های آن عموماً شیشه سکوریت است.

لازم به ذکر است که پاراوان شیشه ای به منظور پارتیشن بندی فضا یک عنصر منحصربه فرد است که به علت استفاده از شیشه سکوریت عایق صوتی بوده و از ورود عوامل خارجی همچون گردوغبار و ورود حشرات نیز جلوگیری می کند. پاراوان شیشه ای دارای ویژگی ها و رویکردی مینیمال است که می تواند بهترین انتخاب مدرن برای دفاتر اداری محسوب می شود. ازآنجایی که جنس این نوع پاراوان را شیشه تشکیل می دهد، هدایت نور به بهترین حالت اتفاق می افتد و درون محیط های اداری را کاملاً روشن نگه می دارد.

پاراوان های پزشکی نیز ازجمله پاراوان های پرکاربرد در کلینیک ها و بیمارستان ها بوده و متحرک می باشند. معمولاً پاراوان پزشکی به دلیل حساسیت محیط مورداستفاده قابل شست وشو بوده و از طرفی پاک کنندگی آن نیز سریع و راحت می باشد. به طورکلی از این پاراوان ها به منظور پوشاندن بخش ویزیت و یا تزریقات بیماران استفاده می شود.

یکی از پاراوان هایی که معمولاً در بخش رادیولوژی استفاده می شود و کاربرد پزشکی دارد پاراوان سربی است. این محصول که به دیوارک سربی نیز معروف است در صنایع پزشکی بسیار پرکاربرد بوده و معمولاً برای محافظت در برابر پرتوهای ایجادشده از دستگاه های مختلف در طب پزشکی که تنها با استفاده از عنصر سرب قابل تشعشع گیری می باشند، طراحی شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>