اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پاراوان

این محصولات دکوراتیو و کاربردی به صورت گوناگونی طراحی می شوند که در مدل های مختلف و جنس های متفاوت موجود است. به طور مثال در چین و ژاپن از نوع کاغذی این محصول بیشتر استفاده می شود. همچنین به طورکلی استاندارد این محصول در عرض 40 سانتی متر تا 60 سانتی متر و در ارتفاع 180 سانتی متر تا 185 سانتی متر با جنس پاراوان ام دی اف و یا پی وی سی در نظر گرفته می شود.

لازم به ذکر است که درصورتی که اندازه عرض لته های آن کوچک تر و یا بزرگ تر باشد مقاومت ایستایی آن کم می شود؛ بنابراین توجه به عرض لت ها با توجه به مقیاس های مطرح شده بااهمیت می باشد.به طورکلی یکی از اصلی ترین تفاوت پاراوان و پارتیشن در متحرک بودن با قابلیت حرکت آن ها است.

درواقع به پارتیشن متحرک پاراوان نیز می گویند و اگر این قابلیت در پارتیشن شما موجود نیست پس دیگر یک پاراوان نخواهد بود. معمولاً کاربرد پاراوان ها بسیار بیشتر بوده و محبوب تر نیز می باشند چراکه به دلیل متحرک بودن آن می توانید در فضاهای مختلف و در هر قسمتی که علاقه مند باشید، از آن ها استفاده کنید.

درواقع بسیاری از افراد از پارتیشن های جداکننده به عنوان یک المان تزیینی استفاده می کنند چراکه وجود یک پاراوان خاص با طراحی متفاوت می تواند همچون یک تابلو نقاشی به فضا روح تازه ای ببخشد. از طرف دیگر در یک خانه که به سبک کلاسیک چیده شده است استفاده از پاراوان های چوبیِ مشبک و یا انواعی از آن ها با طرح های سنتی می تواند فضا را با چارچوب کلاسیک خانه بیشتر هماهنگ نماید.

همچنین این المان های زیبا در دکوراسیون های مدرن نیز قابلیت استفاده دارند چراکه انواع طرح های ساده، سفید و یا پاراوان هایی با طرح های مینیمال می توانند هماهنگی موردنظر با یک دکوراسیون مدرن را ایجاد نماید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>