اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آهن

کاربرد آهن تنها جهت ابتدا کار و ساخت اسکلت بنا نیست بلکه از این فلز هم در ابتدا و هم در انتهای کار استفاده می شود. درواقع آهن در ابتدای صنعت ساختمان سازی که برای کار فونداسیون ساختمان پایه ریزی می شود تا این که به قسمت های نهایی و ریزه کاری های خود برسد استفاده می شود؛ بنابراین می توان گفت که صفر تا صد کار ساختمان سازی با فلز آهن پیش خواهد رفت.

در صنعت ساختمان سازی می توان از آهن به صورت محصولاتی مانند میلگرد، تیرآهن، ورق، لوله و نبشی و بسیاری از موارد دیگر استفاده کرد تمامی این مواردی که نام برده شد تنها با فلز آهن به وجود می آیند. این مصالح برای صنعت ساختمان سازی جز حیاتی ترین وسایل و تجهیزاتی هستند که برای ساختن یک بنا باید از آن ها استفاده کرد وگرنه مکان و بنا مقاوم و خوبی را نمی توان در ساختن این ساختمان ها انتظار داشت.

مناسب بودن قیمت میلگرد و سایر محصولات فولادی نظیر تیرآهن، ورق، لوله و نبشی و بسیاری از موارد دیگر به همراه مزایای فوق العاده ای که ارائه می دهند، آن ها را به کاربردی ترین مصالح در صنعت ساخت وساز تبدیل کرده است.بنابراین با استفاده از این محصولات که همگی از فرآیند آهن هستند می توان ساختمان های استاندارد با بهترین مقاومت و استحکام را ایجاد کرد؛ اما باوجود تمام این مزایا که برای فلز آهن در این صنعت وجود دارد می توان گفت معایبی نیز در این کار رخ نشان می دهد.

درواقع تنها عیبی که برای فلز آهن وجود دارد منعطف بودن فلز آهن در برابر اکسیژن و آب است بااین حال برای اینکه از فلز آهن و تمامی محصولات آن که در صنعت ساختمان سازی از آن ها استفاده می شود به نوعی زنگ زده نشوند باید چاره ای را اندیشید. راه حل این مسئله در این راه نهفته است که برای اینکه این محصولات دچار زنگ زدگی نشوند، بایستی از روکش های مقاوم و آلیاژ ها برای محافظت از فلز آهن استفاده کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>