اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


پلی یورتان


کف پوش پلی یورتان ورزشی

یکی از مهم ترین کاربردهای کف پوش پلی یورتان، در سالن های ورزشی است. با توجه به اینکه کف پوش پلی یورتان، انعطاف پذیری خوبی دارد و همچنین در مقابل ضربه نیز مقاومت خوبی دارد، به عنوان کف پوش سالن ورزشی گزینه خوبی است، چراکه به مرورزمان کیفیت خود را از دست نمی دهد.

کف پوش پلی یورتان صنعتی

کف پوش های پلی یورتان برای محیط های صنعتی نیز بسیار گزینه مناسبی هستند؛ زیرا این کف پوش ها مقاومت خوبی نسبت به مواد خطرناک صنعتی و مواد شیمیایی دارند. ازجمله کاربردهای این نوع پوشش، در سطوح لوله است. مقاومت خوب و اجرای آسان باعث استفاده از این محصول در سطوح لوله است.

کف پوش پلی یورتان ضد جرقه

جالب است بدانید که به طورکلی کف پوش پلی یورتان ضد جرقه قابلیت رسانایی دارد. این نوع پلی یورتان با عبور جریان الکتریسیته ساکن از درون خود، مانع ایجاد جرقه می شود؛ بنابراین در مکان هایی که جرقه ممکن است صدمات جبران ناپذیری را داشته باشد (مانند انبار مهمات و انبار نگهداری مواد منفجره) می توان از این نوع پلی یورتان استفاده نمود.

کف پوش پلی یورتان ضد خش

این نوع پلی یورتان ها را می توان در مواردی به کار برد که خش شدگی سطح برای کاربری مهم باشد. لازم به ذکر است که کف پوش های پلی یورتان دارای آیین نامه ها و استانداردهای مخصوص می باشد و این محصولات باید تست های فیزیکی، شیمیایی و مکانیکی خاص خود را گذرانده باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>