اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پلی یورتان

کف پوش ضد باکتری که کف پوش بهداشتی یا کف پوش بیمارستانی نیز نامیده می شود، یکپارچه، بدون درز و کاملاً صاف است تا به محل رشد باکتری و میکروب تبدیل نشود. قابل شستشو و مقاوم به مواد شیمیایی می باشد. امکان خط کشی و طراحی روی کف پوش بهداشتی وجود دارد و در رنگ های مختلف قابل اجرا است.

به دلیل مقاومت مکانیکی بالا بهترین گزینه برای مکان های با ترافیک بالا است. کف پوش آنتی باکتریال معمولاً به عنوان کف پوش بیمارستان به خصوص کف پوش اتاق عمل، کف پوش صنایع غذایی، کف پوش صنایع دارویی، کف پوش کشتارگاه و کف پوش صنایع بهداشتی مورداستفاده قرار می گیرد.

کف پوش پارکینگ و رمپ پلی یورتان روی تمام سطوح اعم از بتن، فلز، موزاییک، آسفالت، چوب، سنگ و … قابل اجرا است و به دلیل وزن کم، وزن سازه را به نسبت سایر کف پوش ها کاهش داده و هزینه های دیگر نیز کاهش می یابد. کف پوش پارکینگ پلی یورتان مناسب ترین گزینه برای پوشش کف پارکینگ منازل، پارکینگ عمومی و طبقاتی، کف پوش رمپ و ترمیم سطح پارکینگ های قدیمی است.

شستشوی آسان، نگهداری و ترمیم ساده و ارزان و حداقل 20 سال عمر مفید، از سایر امتیازات کف پوش پارکینگ پلی یورتان می باشد.به طورکلی کف پوش سه بعدی می تواند فضا و نمای داخلی را متنوع جلوه دهد و بیننده را برای لحظاتی غافلگیر کند. کف پوش سه بعدی از تصاویر زاویه دار (پرسپکتیو) در کنار لایه های نیمه شفاف متعدد برای ایجاد حس سه بعدی بودن تصاویر بهره می گیرد.

مقاوم به سایش، خراش و ضد لغزندگی. قابل شستشو و مقاوم به شوینده ها. کف پوش سه بعدی بهترین کف پوش برای پوشش کف حمام، کف سرویس بهداشتی و کف آشپزخانه است البته با خلاقیت بیشتر می توان در سایر محیط ها و حتی دیوار استفاده کرد. طول عمر بالا و هزینه نگهداری و تعمیرات پایینی دارد. همچنین عایق حرارتی و عایق صوتی و مانع از نفوذ آب است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>