اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سنگ ساختمانی

سنگ کوارتز از 90 درصد ماده طبیعی ساخته شده است، درنتیجه دارای استحکام بیشتری می باشد و همین سبب می شود که بریدن آن برای نصب اندکی سخت تر از کورین باشد. به همین اندازه هنگام ترمیم هم کارمان دشوارتر خواهد بود؛ بنابراین اگر عملیات نصب و آسان بودن آن پارامتر مهم در انتخاب شما باشد سنگ کورین مناسب تر خواهد بود.

ایجاد خط و خش روی سنگ ها اتفاقی طبیعی است و برای همه سنگ ها وجود دارد اما نکته ای که قابل توجه می باشد این است که مقاومت سنگ کوارتز در مقایسه با کورین در برابر ایجاد خط و خش بالاتر است. همچنین لازم به ذکر است که ساب پذیری کورین به نسبت کوارتز بالاتر است و علت آن هم استحکام بسیار بالایی است که کوارتز دارد.

سنگ کوارتز دارای وزن زیادی می باشد و همین ویژگی سبب می شود که قابلیت ترمیم در محل را نداشته باشد و به طورکلی فرایند ترمیم آن به نسبت سنگ کورین دشوارتر خواهد بود.سنگ کوارتز از مواد معدنی تشکیل شده است و درنتیجه مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت و آتش دارد که به مراتب بیشتر از سنگ کورین است.

سنگ کورین تنوع رنگ بالایی دارد و به همین دلیل محصول نهایی هم در رنگ های متنوع و زیادی به بازار عرضه می شود. البته برای سنگ کوارتز هم رنگ های مختلفی وجود دارد اما در مقایسه با کورین کمتر است و دامنه محدودی را شامل می شود.

به دلیل این که بخش عمده ای از سنگ کوارتز طبیعی است در مقایسه با سنگ مصنوعی کورین دارای قیمت بالاتری می باشد و زمانی که هزینه مصرفی موضوع مهمی در انتخاب باشد مسلماً سنگ کورین مقرون به صرفه تر خواهد بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>