اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سنگ ساختمانی

سنگ کورین یا صفحات کورین ازجمله صفحاتی یکپارچه و کاملاً مقاوم هستند که در مکان های مختلفی و حساسی نظیر روی کابینت و پیشخوان آشپزخانه، حمام و سرویس های بهداشتی، مراکز پزشکی، صنعتی و تجاری و … مورداستفاده قرار می گیرد.

سنگ کورین درواقع یک نوع سنگ مصنوعی است که مواد اصلی تشکیل دهنده آن پلیمرهای اکریلیک با سایر مواد معدنی و سنگی می باشد. درواقع برای ساخت صفحات کورین این مواد باهم مخلوط شده و در داخل قالب های مخصوص ریخته می شود که در سه ضخامت استاندارد 6، 12 و 19 میلی متر در سراسر دنیا تولید و به بازار فروش عرضه می شود. همچنین جالب است بدانید که این سنگ ها حداکثر 500 کیلوگرم بر مترمربع وزن را می توانند تحمل کنند.

به طورکلی برای ساخت انواع سنگ های مصنوعی، سنگ های طبیعی را با مواد افزودنی مختلفی ترکیب می کنند. به این ترتیب سنگ جدیدی شکل می گیرد که نسبت به سنگ اولیه وزن کمتری دارد. به همین دلیل نصبش سریع تر و ساده تر انجام می شود. به طورکلی سنگ های مصنوعی سالید سورفیس مختلف ازجمله کورین از ترکیب سیمان، رس، خاک سبک و آگرگات های حاصل از سنگ های ضایعاتی ساخته می شوند. آگرگات ها ذرات سنگی ای هستند که با مواد چسبنده موجود در مخلوط ترکیب می شوند و آن را فشرده تر می کنند.

علاوه بر این مواد ممکن است در طول این فرایند رنگ دانه هایی مثل اکسیدهای فلزی هم به این مخلوط اضافه کنند. درواقع مواد خام اصلی سنگ های مصنوعی شامل آگرگات ها، مواد معدنی پرکننده، مواد چسباننده، رنگ دانه ها و افزودنی ها می شود. در پایان، ترکیب حاصل را در قالب های مخصوص می ریزند که جالب است بدانید که این قالب ها به سنگ های مصنوعی ظاهری طبیعی می دهند.به طورکلی تولید سنگ مصنوعی را می توان در سه مرحله خلاصه کرد:

  • ساخت بلوک
  • برش بلوک ها در ابعاد اسلب
  • پرداخت اسلب (انجام عملیات کالیبره، پولیش، ابزار کاری)
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>