اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سنگ ساختمانی

شاید برای شما هم این سؤال پیش بیاید که چرا از سنگ کورین به جای بسیاری دیگر از انواع سنگ استفاده می شود و این سنگ با چه ویژگی خاصی تا این حد محبوب شده است که در ادامه به این ویژگی ها می پردازیم.

انعطاف پذیری مناسب کورین

حقیقتاً از بین تمام انواع سنگ های مختلف در جهان، سنگ کورین ازجمله مواردی است که به راحتی می تواند به غیراز خط مستقیم، به صورت اشکال زاویه ای نیز فرم بگیرد. درواقع با این نوع سنگ مصنوعی می توانید طراحی معماری را در جهت های جدیدی پیش ببرید که بسیاری از این طرح ها منحنی ها را شامل می شود و آنچه مدنظر دارید را پیدا می کند.

درزها در کورین

بی تردید از ویژگی های مهم سنگ کورین درزهای نامرئی آن است. سنگ کورین مانند دیگر متریال قابلیت این را دارد که به صورت قطعه قطعه نصب شود؛ بنابراین به طور مثال صفحه روی کابینت شما دارای درزهایی خواهد بود اما برای اتصال از متریال و دستگاه هایی استفاده می شود که سطح کاملاً یکپارچه و بدون درز ایجاد می شود.

انواع مختلف لبه ها

جالب است بدانید که سبک های مختلف لبه برای بیشتر ایده های طراحی سرویس بهداشتی و صفحه کابینت آشپزخانه با کورین امکان پذیر است. به طورکلی حدوداً 20 سبک مختلف لبه را می توان به کمک سنگ کورین ایجاد کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>