اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سنگ ساختمانی

ازآنجاکه این سنگ مصنوعی ضد لک، ضد آب، ضدزنگ و ضد جرم و آنتی باکتریال است پس یک متریال مناسب برای مکان هایی مانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی، آزمایشگاه، مراکز درمانی و بسیاری از مکان ها که رعایت بهداشت در آن ها ضروری است، مناسب می باشد؛ بنابراین همین ویژگی ها است که این سنگ را به یک المان مهم در مکان های مختلف تبدیل کرده است، ازجمله:

دیوار پوش کورین

به طورکلی دیوار پوش بین کابینتی کورین می تواند به صورت سنتی همانند گرانیت، سنگ مرمر و کوارتز نصب شود. شما می توانید یک دیوار پوش از همان رنگ کورین که برای صفحه روی کابینت استفاده کرده اید، برای بین کابینتی خود استفاده کنید که می تواند بدون درز به صفحه روی کابینت متصل شود.

از طرفی روی سطوح کورین می توان با شیارهایی طرح های مختلف کاشی مانند کاشی مترو کوچک، الگوهای الماسی، مستطیل، مربع کوچک را ایجاد کرد؛ اما مزیت مهمی که سنگ کورین نسبت به کاشی ها دارد نگهداری و تمیز کردن آسان و همچنین به صرفه بودن آن است.

سینک یکپارچه کورین

سینک های کورین در چندین مدل یک لنگه و دولنگه در رنگ ها و سبک های مختلف ارائه می شوند. سینک های کورین به صورت کاملاً یکپارچه به صفحه کابینت متصل می شود. هیچ گونه درز و شکافی بین محل اتصال سینک کورین و صفحه کابینت وجود ندارد که از تجمع هرگونه کثیفی، جرم و باکتری جلوگیری می کند و محیطی کاملاً بهداشتی فراهم می کند که در مورد سینک ها به شدت ضروری است.همچنین لازم به ذکر است که در آشپزخانه ها معمولاً از سنگ کورین در موارد زیر استفاده می شود:

  • صفحه روی کابینت
  • سنگ اوپن
  • سنگ پیشانی اوپن
  • بین کابینتی سنگی
  • سینک ظرف شویی
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>