اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سنگ ساختمانی

همان طور که احتمالاً آگاهی دارید مراقبت و نگهداری از سنگ کورین بسیار مهم است. درواقع اگر در رویه کابینت های آشپزخانه تان از سطوح کورین استفاده کرده اید مهم است که آن ها را با تمیز کردن معمول، اقدامات حفاظتی علیه آسیب ها و حذف تخصصی خراش ها و لکه ها حفظ کنید.

تمیز کردن صفحه کابینت، سینک و دیوارپوش هایی که از جنس سنگ کورین هستند، نه تنها به بهداشت و خوش جلوه تر شدن سنگ کمک می کند بلکه عمر مفیدشان را هم افزایش می دهد. به همین خاطر در این بخش از مطلب برای تمیز کردن این نوع سنگ ها راهکارهایی را در اختیارتان خواهیم گذاشت تا بتوانید مدت های طولانی از درخشندگی و زیبایی این سنگ ها در منزلتان لذت ببرید.

تمیز کردن سنگ به سبک معمول

استفاده از ظرف صابون و آب برای پاک کردن سطوح کورین: به طورکلی برای تمیز کردن خاک و لکه و باقی مانده های غذا بر روی سنگ کورین از یکپارچه یا اسفنج مرطوب آغشته به آب و صابون استفاده کنید.

سطوح کورین خود را با یک پارچه نرم خشک کنید

هنگامی که سطوح کورین تمیز هستند سطح آن ها را کاملاً خشک کنید. این کار به جلوگیری از تشکیل رگه ها و لکه های رسوبات آب کمک می کند. همچنین باعث می شود تا این سطوح براق تر به نظر بیایند. لازم به ذکر است که این روش تمیز کردن روزمره بهترین راه برای نگهداری است.

لکه های مایعات را بلافاصله تمیز کنید

به محض ریختن مایعی روی میز آن را بلافاصله برای جلوگیری از ایجاد رگه و لک پاک کنید. می توانید این کار را با آب و صابون و یا مایع شستشو انجام دهید.بسیاری از پاک کننده های آشپزخانه حاوی آمونیاک هستند، بنابراین توصیه می کنیم حتماً برچسب را بررسی کنید تا اطمینان حاصل شود که تمیزکننده حاوی این ماده است. کورین را با تمیزکننده اسپری کرده و با یک پارچه مرطوب تمیز کنید.

سپس با یک پارچه نرم سنگ را خشک کنید. همچنین به یاد داشته باشید که از شیشه پاک کن ها به هیچ وجه استفاده نکنید چراکه در کورین رگه هایی را ایجاد و از براقیت آن می کاهند.همچنین اگر ترجیح می دهید از پاک کننده های شیمیایی اجتناب کنید، می توانید گزینه های تمیزکننده طبیعی را پیدا کنید. بسیاری از تمیزکننده های طبیعی محصولاتی هستند که به طور خاص برای تمیز کردن گرانیت، کوارتز و کورین ساخته شده اند.

نکات مهم برای تمیز کردن سنگ کورین

اگر دغدغه محیط زیست را دارید، می توانید به جای استفاده از شوینده های شیمیایی از شوینده هایی استفاده کنید که از مواد طبیعی ساخته شده اند و مخصوص تمیز کردن صفحات سنگی (از جنس گرانیت، کوارتز و کورین) هستند.اگر سنگ کورین سفید دارید می توانید برای تمیز کردنش از مایع سفیدکننده استفاده کنید اما حتماً آن را با آب مخلوط کنید.هرگز از سفیدکننده های قوی تر از 50% استفاده نکنید، چراکه به سنگ آسیب های فراوانی اعمال می کند.درصورتی که سنگ کورین تان سفید نیست از مایع سفیدکننده استفاده نکنید.

برای تمیز کردن سنگ کورین هرگز از حلال های قوی مثل استون، تینر و یا مواد پاک کننده ی فر استفاده نکنید.اسید اگزلیک بهترین پاک کننده برای از بین بردن لکه های قهوه ای رنگ چای، قهوه و نوشابه از روی سطح کورین سفید است، فقط کافی است مقداری از محلول را روی لکه بریزید، چند دقیقه بعد با آب بشویید و سطح را کاملاً خشک کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>