اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

درب ضد سرقت

در اینجا ما تعدادی از ویژگی و مشخصات یک درب ضد سرقت مرغوب و باکیفیت را برای شما نام می بریم تا با توجه به آن ها بتوانید درب ضد سرقت باکیفیت را تهیه نمایید.

شکاف بین درب و چهارچوب درب ضد سرقت نباید بیش از 4-5 میلی متر باشد. چراکه اگر شکاف بزرگ تر باشد باز کردن درب توسط یک میله خمیده راحت تر خواهد بود.به طورکلی چهارچوب درب ضد سرقت از جنس فولاد نرم باضخامت 18 الی 24 سانتی متر و قطر ورق 1.8 میلی متر است. در این نوع درب ها پوشش چهارچوب و درب بارنگ الکترواستاتیک کوره ای و کاملاً مکانیزه می باشد. همچنین چهارچوب درب باید از جنس ورق آهن و مجهز به نوار عایق لاستیکی باشد.

عایق صدا، عایق حرارت تا 5 ساعت و تا دمای 800 درجه سانتی گراد، مقاومت در برابر برش و فشار، عایق سرما، گرما و رطوبت و مقاومت حداکثری نسبت به رنگ پلی استر ازجمله مهم ترین مزیت های درب ضد سرقت هستند.پشم سنگ به کاررفته در درب های ضد سرقت نوعی عایق حرارتی بوده و نسوز می باشد؛ بنابراین درب های ضد سرقت ضد حریق نیز می باشند.

ضخامت لنگه درب 7 سانتی متر و قطر ورق 1.5 میلی متر است. به طوری که کلاف لنگه درب ضد سرقت از قوطی فلزی به ضخامت 5 میل و با ابعاد 50*120 میل می باشد که با دستگاه رول فرمینگ ساخته می شود و دورتادور لنگه درب را فرامی گیرد.تمامی چهارچوب ها دارای نوار دزدگیر در دورتادور محیط لنگه درب با برش فارسی بر در کنج ها باشد.تمامی چهارچوب ها دارای خم و برش کاملاً صاف، تمیز، بدون انحنا و دارای برش فارسی بدون موج در محل اتصال باشد.

درب ضد سرقت ضد آب بوده و به نوعی عایق رطوبتی محسوب می شود.کیفیت بسته شدن درب ضد سرقت، بیانگر کیفیت واقعی آن است. درب ضد سرقتی که سال ها مورداستفاده قرارگرفته است باید به راحتی، بی سروصدا حتی باکمی فشار انگشتان دست بسته شود.لولای درب ضد سرقت باید قابل تنظیم باشد، چراکه لولا جوش این توانایی را ندارند.درب ضد سرقت ازنظر رطوبتی و حرارتی کاملاً عایق است.نصب این درب ها آسان بوده و بدون آسیب رسیدن به درب ضد سرقت انجام می شود.

درب ضد سرقت باید با بتن یا پلاستوفوم پر شود گرچه هزینه پر کردن با پلاستوفوم گران تر است اما امنیتی که ارائه می نماید بیشتر است.درب امنیتی قابلیت نصب چشمی، آلارم و قفل دیجیتال را دارا می باشد.دستگیره های داخل و خارج از جنس آلومینیوم و با کیفیت رنگ بالا باشد.رویه ام دی اف باضخامت 8 میلی متر با تضمین عدم تغییر رنگ در طول مدت استفاده باشد.

عایق میانی پرشده به ضخامت 45 میلی متر بوده و از جنس یونولیت فشرده که عایق صوتی و آنتی باکتریال است.باز شوی مفید درب حداقل 102 سانتی متر باشد.قیمت و زیبایی درب های ضد سرقت نیز از دیگر ویژگی های است که هنگام خرید باید بدان توجه کنید. چراکه زیبایی درب نشان دهنده سلیقه صاحب خانه می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>