اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

درب ضد سرقت

در سال های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همان گونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هرگونه دست کاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد.

که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد؛ که برخلاف درب های معمولی این گونه درب ها در مقابل فشار، برش، اهرم و دست کاری قفل از سطح ایمنی بسیار بالایی برخوردار بوده و امنیت بسیار بیشتری از درب های معمولی حتی با نرده های حفاظتی دارند.

به طورکلی درب های ضد حریق فلزی دارای درب و چهارچوبی فلزی می باشد. روکش چهارچوب استفاده شده برای چهارچوب و درب از جنس ورق های گالوانیزه فولادی می باشد و در داخل درب ضد حریق از ماده مهمی استفاده می شود که تا دمای 850 درجه در مقابل حرارت و دما مقاومت نشان می دهد.

همچنین برای یراق آلات مورداستفاده در این درب ضد حریق نیز باید از متریالی استفاده شود که در برابر آتش مقاومت بالایی داشته باشد و از درزگیری استفاده شود که مطابق با استانداردهای حریق باشد. چراکه درزگیرها نقش بسیار مهم و بسزایی در جلوگیری از خروج دود و گازهای سمی ناشی از آتش سوزی به بیرون ایفا می کند.

درب های ضد حریق فلزی دارای ضخامت 5.5 سانتی متر می باشد و به دلیل ضخامت بالای درب امکان نصب درب فلزی بر روی چهارچوب چوبی وجود ندارد.از دیگر مسئله های مهمی که باید در نصب و استفاده از درب ضد حریق فلزی به آن توجه داشت، استفاده از رگلاژ درست است. چراکه باید با پیم، کوک لولای فلزی به دقت انجام شود تا باعث افتادگی لولا در طول زمان طولانی نگردد

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>