اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آکواریوم

آکواریوم زیرمیزی

جالب است بدانید که آکواریوم های زیرمیزی در زیر سطحی از شیشه یا چوب قرارگرفته اند و به عنوان یک میز مجزا می توانید از آن ها استفاده کنید و روی آن ها وسایل موردنیاز یا تزئینی بچینید. این نوع آکواریوم علاوه بر زیبایی بی نظیری که به دکوراسیون داخلی می دهند حسی سرشار از آرامش به ساکنین منزل منتقل می کند. آکواریوم زیرمیزی را می توان در هر مکانی از خانه تعبیه نمود ازجمله اتاق نشیمن، اتاق خواب، جزیره آشپزخانه و غیره.

آکواریوم استوانه ای

فرایند ساخت این نوع از آکواریوم ها بدین صورت است که شیشه استوانه ای آکواریوم بین دو پایه ترجیحاً چوبی سوار شده است. همچنین نورپردازی در این آکواریوم ها باعث شده تا زیبایی دکوراسیون داخلی دوچندان شود و نمای خانه شیک تر به نظر بیاید.

آکواریوم دیواری

به طورکلی این نوع آکواریوم در ابعاد مختلف در داخل دیوار تعبیه می شوند، درواقع آن ها بخشی از دیوار محسوب می شوند. آکواریوم های دیواری به دلیل ابعاد بزرگی که دارند نمایی زنده تر و واقعی تر از اقیانوس را به نمایش می گذارند و جذابیت و زیبایی بی نظیری در طراحی داخلی ایجاد می کند.

آکواریوم به عنوان پارتیشن

همان گونه که قبلاً اشاره شد دکور کردن و جداسازی فضا با استفاده از آکواریوم کار بسیار جدید و منحصربه فردی است. این امر را شما برای هر قسمتی از فضا که تمایل داشته باشید می توانید به انجام برسانید. درواقع در طراحی داخلی به سبک مدرن به جای دیوار از پارتیشن بندی با پارتیشن های متفاوت از جنس چوب، پی وی سی و شیشه استفاده می شود. پارتیشن بندی را می توان با آکواریوم نیز انجام داد و به جای استفاده از پارتیشن بندی با متریال ذکرشده، از آکواریوم استفاده نمود. آکواریوم علاوه بر ایجاد زیبایی می تواند نقش یک حائل را بین مکان های مختلف خانه ایفا کند.

آکواریوم بین کابینتی

آکواریوم بین کابینتی برای پر کردن فضای بین کابینت های بالایی و پایینی آشپزخانه مورداستفاده قرار می گیرد. وجود این عنصر دکوراتیو در فضای آشپزخانه ایده ای بسیار خلاقانه و جذاب برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه به شمار می رود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>