اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


آکواریوم


شیشه آکواریوم کریستال

برای تولید آکواریوم ها می توان از شیشه های فلوت، سوپر کلیر و کریستال استفاده کرد که دراین بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر به دلیل شفافیت بسیار بالا بهترین نوع شیشه برای ساخت آکواریوم به شمار می رود البته باید توجه داشته باشید که ساخت شیشه آکواریوم استوانه ای شکل کریستال قیمت بیشتری نسبت به سایر شیشه های آکواریوم دارد.

شیشه آکواریوم سکوریت

به طورکلی جهت ساخت آکواریوم های با ابعاد بزرگ باید از شیشه های سکوریت و لمینت استفاده کرد چراکه فشار آب بسیار زیاد بوده و امکان شکسته شدن شیشه ها وجود دارد. همچنین برای تولید شیشه های آکواریوم لمینت ابتدا شیشه استوانه ای با استفاده از کوره های با درجه حرارت بسیار بالا تولیدشده سپس توسط لایه PVB شیشه ها به یکدیگر چسبیده خواهند شد.

شیشه آکواریوم رنگی

با استفاده از شیشه های سکوریت رنگی نیز می توان آکواریوم ساخت. به طور مثال در فضای که رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی در نظر گرفته شده است بهتر است که از شیشه سکوریت آبی جهت تولید آکواریوم بکار برده شود.

شیشه آکواریوم لمینت

چنانچه قطر شیشه آکواریوم بیش از 100 سانتی متر در نظر گرفته شود باید از شیشه های لمینت شده برای ساخت آکواریوم استفاده کرد، ساختار شیشه لمینت به گونه ای است که دو عدد شیشه توسط لایه PVB به یکدیگر چسبیده می شود و بدنه آکواریوم را تشکیل می دهد.

شیشه آکواریوم دیاموند

به طورکلی برای ساخت آکواریوم باید از ابزارهای تخت استفاده کرد حال اگر از ابزار تخت دیاموند بکار برده شود نمای کلی آکواریوم زیباتر به نظر می رسد، چراکه ابزار دیاموند لبه شیشه را شفاف تر نشان خواهد داد.

شیشه آکواریوم طرح دار

با بهره گیری از دستگاه سند بلاست و چاپ، طرح های مختلفی روی شیشه های آکواریوم به صورت مات و رنگی ایجاد می شود که به شیشه طرح دار مشهور می باشد و شما می توانید نمای آکواریوم خود را شخصی سازی کنید.

شیشه آکواریوم حکاکی شده

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی شیشه های استوانه ای حکاکی می شود، به عبارتی در این روش طرح موردنظر روی شیشه تراشیده (کنده کاری) خواهد شد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>