اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آکواریوم

در بیشتر مواقع، افرادی که تمایل به خرید آکواریوم خانگی دارند به دنبال قیمت پایین می گردند. به عنوان مثال اگر سری به سایت های آگهی و خریدوفروش بزنید، می توانید با پول کمی در حدود 200 هزار تومان یک آکواریوم مناسب پیدا کنید. هرچند این گزینه ها ممکن است جذاب باشد اما خرید چنین آکواریومی آن هم بدون در نظر گرفتن هزینه های متفرقه آن می تواند حسابی شما را از خریدتان پشیمان کند.

به طور واقع بینانه برای شروع و خرید تجهیزات مناسب، قیمت آکواریوم خانگی برای شما حدود 600 الی 800 هزار تومان هزینه در پی دارد. اگر فکر می کنید این هزینه برای شما زیاد است بهتر است کمی صبر داشته باشید و تا زمانی که پس انداز و بودجه شما با تجهیزات موردنیاز تطابق پیدا کند دست نگه دارید. تهیه لیست از موارد موردنیاز، می تواند اولین قدم برای پس انداز و بودجه بندی باشد.

از مواردی که می تواند هزینه بر دست شما بگذارد می توان به دستگاه تصفیه آب، مخزن آکواریوم و پایه آن، سیستم روشنایی، فیلترهای بهداشتی، شن و ماسه کف آکواریوم، لوازم تزئین آکواریوم، تور، تجهیزات تمیزکننده و اصلی ترین مورد یعنی ماهی و غذای آن اشاره کرد. از این موارد لیستی تهیه کنید و با پرس وجو از فروشگاه ها یا بررسی سایت های فروش اینترنتی قیمت تقریبی هر یک از این اجناس را به دست آورید.

قبل از تصمیم گیری نهایی، قیمت موارد مصرفی مانند آب و برق آکواریوم یا غذای ماهی که باید به صورت منظم تهیه شود را نیز با هزینه های قبلی جمع بزنید. مطمئن باشید که به اندازه لازم درباره تجهیزات آکواریوم و قیمت های آن تحقیق کرده اید تا با دیدن قیمت نهایی شگفت زده نشوید.

اگر درنهایت هزینه ای که به دست آوردید با بودجه شما سازگار نبود، می توانید از تجهیزات و لوازم دست دوم استفاده کنید. در چنین شرایطی عجله را کنار بگذارید و با دقت و صبر مضاعف از سالم بودن و کیفیت اجناس دست دوم اطمینان حاصل نمایید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>