اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آکواریوم

جالب است بدانید برخلاف آنچه در ظاهر دیده می شود، مدیریت آکواریوم های کوچک بسیار دشوارتر از آکواریوم های بزرگ است. در آکواریوم خانگی کوچک، کمترین تغییرات در شرایط آب می تواند تأثیرات زیادی را بر روی موجودات آبزی به همراه داشته باشد. به دلیل کمتر بودن حجم آب، تغییرات دمایی نیز بسیار سریع رخ می دهد و فشار زیادی به موجودات آبزی زنده در آکواریوم می آید.

درنتیجه اگر برای اولین بار است که آکواریوم تهیه می کنید، بهتر است مخزن هایی که حجم کمتر از 40 لیتر دارند را خریداری نکنید. غیر از مبحث هزینه، هر چه حجم آکواریوم خانگی شما بیشتر باشد، موفقیت شما در نگهداری از آن بیشتر خواهد بود. می توانید در صورت امکان اولین تجربه خود را با یک آکواریوم 80 لیتری رقم بزنید.

به طور تقریبی آکواریومی با حجم آبی 60 لیتر، وزنی معادل 45 کیلوگرم خواهد داشت. این مخزن و آکواریوم باید در جای مناسب و روی پایه مستحکمی قرار بگیرد. آکواریوم را باید در مکانی قرار دهید که نور مستقیم خورشید به آن نتابد. به این موارد سختی های جابه جایی آکواریوم در صورت نیاز، دسترسی پذیری برای تعویض آب، نظافت آن و فاصله مناسب از سیستم های سرمایشی و گرمایشی یا مناطقی که ممکن است بر روی شرایط آب اثر بگذارند، مانند آشپزخانه را نیز اضافه کنید.

سعی کنید با ماهیانی که نگهداری از آن ها ساده است تجربه اولیه خود را شروع کنید. سپس قدم به قدم با کسب مهارت لازم به دنبال ماهی هایی با شرایط خاص تری بروید. تعداد و اندازه ی ماهیانی که قصد نگهداری از آن ها را دارید، ازجمله ماهیان جنگجو، گوشت خوار یا صرفاً ماهی تزئینی، حجم و اندازه آکواریوم دلخواه شما را تعیین می کند.

همچنین، این موارد روی فضای موردنیاز شما تأثیر می گذارد. برای اولین قدم اندازه آکواریوم را تا جای ممکن بزرگ و تعداد ماهی ها را کم در نظر بگیرید. قبل از خرید تجهیزات یا موجودات آبزی، به شیوه ای برنامه ریزی کنید تا بتوانید به مرور با گسترش آن و افزایش تعداد ماهی ها از آکواریومی زیبا لذت ببرید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>