اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شومینه

شومینه ازجمله وسایل گرمایشی است که اگر نکات ایمنی آن را به خوبی رعایت نکنید ممکن است باعث دردسر شما به خصوص در نوع هیزمی شود. به طور مختصر این نکات شامل موارد زیر می باشد:

مواد اشتعال زا را از شومینه ها دور نگه دارید و هیزم ها را درجایی مناسب انبار کنید.برای اینکه خاکسترها از شومینه به هوا پرواز نکند می توانید وقتی آتش روشن است، از صفحه یا شبکه ای آهنی استفاده کنید.قبل از روشن کردن اولین آتش فصل، کپسول آتش نشانی تان را وارسی نمایید، هشداردهنده های دود را امتحان کنید و راه های تخلیه خانواده را بازبینی کنید.

ماهانه هشداردهنده های دود و کربن دی اکسید را آزمایش کنید.به یاد داشته باشید که درهای شیشه ای، سطح شبکه ای و ابزار شومینه ها در زمان روشن شدن حسابی داغ می شوند، بنابراین اگر در خانه کودک دارید از مانعی متحرک برای پیشگیری از سوختگی استفاده کنید.
شومینه

چند وقت یک بار باید دودکش انواع شومینه تمیز شود؟

حتماً شما نیز با من موافقید که افزایش دوده و کروسوت منظره بدی در خانه درست می کند و به جز اینکه جریان هوا را کاهش می دهد باعث می شود دود به خانه برگردد و حتی خطر آتش سوزی را نیز افزایش می دهد؛ بنابراین پیشنهاد می کنیم برای جلوگیری از آتش گرفتن دودکش، سالانه شومینه ها و دودکش را بررسی کنید و از افراد متخصص استفاده کنید. معمولاً آن ها نظافت را پیشنهاد می کنند که غلظت لایه دوده را کم می کند. برای تمیز کردن داخل شومینه ها ماسک مخصوص خاک بگذارید، خاکسترها را جارو کنید و سطوح را با مایع ظرف شویی بشویید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>