اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شومینه

همواره باوجود اهمیت روش های تهویه هوا، مردم در هنگام نصب شومینه از این موضوع غفلت می کنند و متأسفانه حوادث تلخی رقم می خورد. درواقع مسئله ای که ممکن است ذهن افراد را در هنگام ساخت این المان نسبت به این موضوع بی اهمیت کند این است که استفاده از لوله های تهویه ممکن است باعث ایجاد ظاهری بدشکل شود؛ که این مسئله مربوط به سوخت این وسیله گرمایشی می باشد و باید در نظر داشت که این لوله های تهویه باید در نزدیک ترین قسمت ممکن به شومینه قرار گیرند.

اولین انتخابی که باید از آن اجتناب کنید استفاده از سوخت های دوگانه می باشد. این بدان معناست که از ورود گاز به شومینه هایی که با سوخت چوب کار می کنند خودداری شود. ممکن است که گرمای حاصل از این روش بیشتر باشد اما باید توجه داشته باشید که ممکن است خطراتی نیز به همراه داشته باشند. اگر از این روش استفاده کردید باید به یاد داشته باشید که همیشه در یا پنجره ای باید باز باشد و تنها در شرایطی خاص می توانید از شومینه استفاده کنید.

روش دوم دیگر استفاده از تهویه طبیعی بدون استفاده از دودکش و یا لوله تهویه می باشد. برای اجرای این روش نیاز به منطقه ای وسیع برای ایجاد شعله داریم. چنین شومینه هایی را نمی توان با استفاده از ریموت، کنترل کرد. علاوه بر این در استفاده از آن ها نیاز به باز گذاشتن درب یا پنجره می باشد.

خب شاید نتوان به راحتی جواب این سؤال را داد چراکه این مسئله با عوامل زیادی گره خورده است؛ اما به طورکلی شومینه های هیزمی باوجود ظاهر قدیمی و زیبا بهترین راه برای هدر دادن گرمای خانه هستند، چراکه ازآنجاکه گرما به سمت بالا حرکت می کند، بیشتر این حرارت از دودکش خارج می شود. این مسئله حتی در شب و با شومینه خاموش نیز امکان پذیر است.

درباره ی شومینه هایی که روی دیوار خارجی قرارگرفته اند نیز می توان مطرح کرد که شومینه های دیواری به خاطر سرمای هوای بیرون، گرمای بیشتری نیز از دست می دهند.راه حل این مشکل استفاده از شومینه های هیزمی فقط در مناسبت های خاص است. اگر نمی خواهید زیاد از شومینه ها استفاده کنید، برای عایق بندی بیشتر درپوش بادی بخرید. لازم به ذکر است که شومینه های گازی کاربردی ترند و ظاهر مدل های جدید آن قدری واقعی به نظر می رسد که فراموش می کنید واقعی نیستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>