اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تاریخچه ی یاتا
انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (یاتا) در آوریل 1945 در شهر هاوانای کوبا تشکیل و جایگزین انجمن ترافیک هوایی بین المللی گردید که در سال 1919 به عنوان نخستین سازمان بین المللی خدمات هوایی، در شهر لاهه تشکیل شده بود. یاتا با 57 عضو از 31 کشور جهان، که عمدتا از اروپا و آمریکای شمالی بودند، کار خود را آغاز کرد و امروزه بیش از 230 شرکت هواپیمایی از 140 کشور جهان را در عضویت خود می بیند.

رسالت یاتا
انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (یاتا) اتحادیه ی بین المللی شرکت های هوایی است که دفتر آن در مونترال کانادا قرار دارد. رسالت یاتا راهبری صنعت هواپیمایی و کمک به رشد و توسعه ی آن در سطح بین‌المللی است. یاتا در حدود 230 عضو دارد که 93 درصد پروازهای برنامه ای را انجام می دهند. یاتا در 150 کشور جهان دارای 101 شعبه است. مدیرکل و رئیس هیات مدیره ی یاتا "جییوانی بسیگانی" است.

اعضای یاتا
اعضاء یاتا آن دسته ازشرکت های هواپیمایی هستند که پروازهای برنامه ای بین المللی انجام می دهند و کشور متبوع شان عضو رسمی ایکائوست. اعضای یاتا یا عضو فعالند یا عضو وابسته که هر دو گروه حق شرکت در جلسات یاتا را دارند، اما فقط اعضای فعال حق رأی دارند.

انجمن حمل و نقل هوایی (اتا) و انجمن حمل و نقل هوایی اروپا (ایتا) از زیر مجموعه های یاتا هستند که مقر آنها نیز شهر مونترال کاناداست.

اهداف یاتا

  • کمک به رشد و توسعه ی حمل و نقل هوایی ایمن، منظم، و اقتصادی برای انتفاع عمومی و تشویق بازرگانی هوایی و بررسی مسائل مربوطه
  • همکاری با سازمان هواپیمایی کشوری بین المللی (ایکائو) و دیگر سازمان های بین المللی صنعت هوانوردی برای افزایش یکپارچگی و هماهنگی
  • فراهم نمودن شرایط همکاری میان شرکت های هوایی، که به طور مستقیم یا غیر مستقیم در صنعت حمل و نقل هوایی بین المللی فعالیت می کنند.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>