اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شومینه

شومینه ها نیز مانند سایر محصولات می توانند از جنس های مختلفی با توجه به کاربری شان باشند؛ که در این بخش به نمونه مدل شومینه ها با توجه به جنسشان اشاره می کنیم که به شرح زیر است.

شومینه سنگی

معمولاً برای ساخت شومینه های سنگی از سنگ هایی مانند شیست و هورنفلس استفاده می کنند که استحکامی خوب و زیبایی فوق العاده ای دارند. لازم به ذکر است که ظاهر این نوع شومینه ها برای فضاهایی با سبک دکوراسیون روستیک مناسب است.

شومینه آجری

شومینه های آجری با تزیین چوبی جز شومینه هایی مناسب فضاهای با سبک دکوراسیون داخلی سنتی و کلاسیک هستند. همان طور که قبلاً نیز ذکر شد شومینه های آجری با سوخت چوب قابل تبدیل شدن به شومینه های الکتریکی، گازی یا اتانولی را دارند.

شومینه بتنی

به طورکلی این شومینه ها مناسب دکوراسیون داخلی با سبک مدرن یا معاصر هستند که از انواع شومینه های گازی، اتانولی و الکتریکی پیش ساخته می توان در آن ها استفاده کرد.

شومینه پلاستر یا گچی

این شومینه ها به دلیل تزیینات ظریف گچی در ساختمان مناسب فضاهای با دکوراسیون داخلی سنتی و مدرن هستند و نوع آن بستگی به تزیینات و گچ کاری های آن دارد. در شومینه های گچی انواع شومینه با سوخت چوب، گازی، اتانولی و الکتریکی قابل نصب هستند. البته به دلیل تولید دود در شومینه های با سوخت چوب و گاز و کثیف شدن ظاهر این نوع شومینه بهتر است از انواع اتانولی و الکتریکی در شومینه های پلاستر استفاده شود.

شومینه فلزی

شومینه فلزی بسته به نوع دکوراسیون داخلی و محلی که شومینه در آن نصب می شود؛ می توان استفاده کرد. لازم به ذکر است که این نوع شومینه برای دکوراسیون داخلی مدرن، روستیک، سنتی و صنعتی مناسب است.

شومینه مرمر

شومینه مرمر را می توان یک شومینه مدرن و درعین حال کلاسیک و لاکچری در نظر گرفت. سنگ مرمر از دیرباز یکی از سنگ های زیبا و کمیاب بوده است که خواهان زیادی دارد. کسانی که طرفدار شومینه های خاص و مدرن هستند این نوع شومینه می تواند برای آن ها گزینه مناسبی باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>