اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شومینه

با پیشرفت تکنولوژی، نوع جدیدی از شومینه با سوختی متفاوت وارد بازار شده است که با نیروی الکترونیکی یا هیزم های مصنوعی کار می کند. شومینه های برقی یا الکتریکی به سرعت در حال تبدیل به محبوب ترین شومینه ها ازنظر نوع سوخت می باشند. شومینه الکتریکی توسط برق و با گرم کردن فنرهای داخلی تولید حرارت می کند و شعله ایجادشده در شومینه الکتریکی ساختگی است، درواقع این شعله ساختگی مانند یک شعله واقعی به نظر می رسد و احساسی مشابه با آن ایجاد می کند.

شومینه های برقی دارای قابلیت تنظیم هستند. اگر دمای محیط بالا رود و گرما بیشتر از حد موردنیاز شود، شومینه برقی با امکان خاموش کردن و یا کنترل میزان حرارت، تعادل دمایی محیط را فراهم می کند. این در حالی است که شعله ساختگی شومینه باقی می ماند. همچنین بیشتر شومینه های برقی دارای یک کنترل از راه دور برای روشن و خاموش کردن شومینه و یا کنترل حرارت هستند.

شومینه های برقی مقرون به صرفه ترین گزینه در میان انواع شومینه ها هستند و نصب شومینه برقی نسبتاً آسان است. یکی دیگر از مزیت های این نوع از شومینه ها این است که برخلاف شومینه های چوبی و گازی نیازی به تعمیر و نگهداری معمول مانند بریدن چوب، تمیز کردن دودکش یا بازرسی خط گاز ندارند و همین مسئله عاملی برای محبوبیت این نوع شومینه ها به حساب می آید.

ازجمله اولین نمونه های شومینه نوع چوبی آن بود که بیشتر در محیط هایی باز رواج داشته و در صورت استفاده از آن در محیط های بسته بهتر است که هوای آزاد در محیط در جریان باشد. درواقع این نوع شومینه به تناسب سنتی بودن ممکن است میزانی از دی اکسید کربن را در فضا انتقال دهد و امنیت افراد را مختل نماید بنابراین تأکید ما بر استفاده از آن در محیط هایی با گردش هوا است. همچنین لازم به ذکر است که این نوع از شومینه به دلیل ایجاد حجم بالایی از دوده و خاکستر معمولاً چندان محبوب نبوده و در محیط های محدودی مورداستفاده قرار می گیرند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>