اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شومینه

به طورکلی شومینه های ژل سوز بسیار کمتر از شومینه های برقی و یا گازسوز رایج هستند و شاید بتوان علت آن را در بازدهی حرارتی کمتر نسبت به سایر شومینه ها دانست؛ اما در کنار این مسائل شومینه ژل سوز مزایای نیز دارد که ازجمله آن می توان به موارد زیر اشاره کرد. اولین مزیت، سهولت در نصب آن هاست. همچنین تمام نیاز یک شومینه ژل سوز، پر شدن آن با سوخت ژل است، درواقع هیچ نیازی به هواکش، خطوط، لوله ها یا سیم های برق نیست.

لازم به ذکر است که بعضاً فکر می کنند شعله این نوع از شومینه ها واقعی نیست که باید اذعان کرد در شومینه های ژل سوز شعله، واقعی است. لازم به یادآوری است که ترکیب نوع سوخت و شعله موجب خروجی گرمای کم می شود. درواقع نمی توان به عنوان منبع اصلی حرارت به سوخت ژلی تکیه کرد. همچنین قوطی های سوخت ژلی موردنیاز برای استفاده در شومینه ژل سوز می تواند گران باشد.

به طورکلی شومینه گازی جزو شومینه های مدرن به شمار می روند، چراکه سوختی کاملاً صنعتی و بدون آلاینده و خطر را دارند. در اثر گسترش آپارتمان نشینی از این نوع شومینه استقبال چشمگیری شده است. شومینه گازی یکی از انواع شومینه است که برای سوخت به جای چوب از گاز استفاده می کند و سوخت آن از گاز شهری تأمین می شود.

درواقع یکی از بهترین جایگزین های شومینه های چوب سوز شومینه های گازی است. شومینه های گازی انواع مختلفی دارند و بسیار متنوع هستند. از طرف دیگر، این شومینه ها ازنظر گرما هم گرمای زیادی تولید می کنند و گرمای آن ها نسبت به شومینه های چوبی بیشتر می باشد. همچنین این نوع از شومینه ها نسبت به سایر نمونه ها بسیار مقرون به صرفه هستند

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>