اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پروفیل

درواقع زاهیت، یکی از برندهای پروفیل در کشور ترکیه است. پروفیل زاهیت یک پروفیل وارداتی به شمار می رود و به طور طبیعی، به دلیل دارا بودن کیفیت بسیار عالی قیمت تمام شده آن از پروفیل های داخلی گران تر است.پروفیل زاهیت نیز، همانند سایر پروفیل ها، جهت استفاده در مصارف ساختمانی تولید می شود و ازجمله کاربردهای مشخص آن در ساخت پنجره های دوجداره در ساختمان های لوکس است.

لازم به ذکر است که به پنجره هایی که با استفاده از پروفیل زاهیت تولید و نصب شده اند، اصطلاحاً پنجره زاهیت گفته می شود.پنجره زاهیت از نظر ظاهری، تفاوت های چندانی با سایر پنجره ها ندارد، اما به طور کلی این نوع از پنجره ها از نظر کیفی، در درجه بالاتری نسبت به سایر موارد قرار دارند.

پروفیل مصارف زیادی در ساختمان سازی، صنعت و راه سازی دارند، اما می توان از بیشترین کاربرد آن ها در صنعت ساخت در و پنجره های آهنی نام برد. پروفیل ها به شکل مربع و مستطیل وجود دارند که در مقاطع کوچک آن جهت نرده های فلزی برای در و پنجره ها، راه پله ها، نرده کشی دیوارهای کارخانه ها، پیاده روها و نیز خیابان ها استفاده می گردد، اما مقاطع بزرگ تر پروفیل ها به ستونی معروف هستند که در ساخت ستون و اسکلت فلزی کاربرد دارد. همچنین سایر کاربردها به صورت خلاصه وار شامل:

  • استفاده در صنعت خودروسازی
  • در ساخت پایه میز و صندلی
  • نوع زِد آن جهت پوشش سقف سوله ها
  • ساخت چهارچوب درهای بزرگ آهنی با استفاده از پروفیل نبشی
  • ساخت کرکره های مغازه با استفاده از پروفیل ناودانی
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>