اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پروفیل

کلاف های خریداری شده در دستگاه های برش به نوارهایی با عرض مشخص بریده می شوند. این دستگاه ها با توجه به سفارش و نحوه بهره برداری، دارای قسمت های مختلف می باشند و بر همین اساس بعضی از آن ها تمام اتوماتیک و برخی دیگر نیمه اتوماتیک هستند.

یک دستگاه برش معمولاً دارای قسمت های ذخیره کلاف، میز حمل کننده، ضربه گیر، کلاف گیر و سیستم بازکننده طوقه های کلاف، سیستم کنترل کننده کناره برای بهتر تنظیم شدن، صاف کننده ورق، گیوتین و قرقره های هدایت ورق، غلتک های تغذیه ورق، قسمت اصلی برش، غلتک های جداکننده نوارهای بریده شده، نگه دارنده نوارها و نهایتاً نوار جمع کن است.

پس از قرار گرفتن کلاف روی کلاف گیر که خود نیز دارای حرکت گردشی است، کلاف گیر می چرخد و پس از باز شدن طوق ها سر ورق به زیر غلتک های صاف کننده هدایت می شود، چنین عملیاتی جهت صاف و تخت شدن ورق انجام می شود. همچنین سر ورق ها توسط گیوتین بریده می شود تا برای جوشکاری در قسمت های بعدی اشکالی وجود نداشته باشد.

در طول این مرحله ورق توسط غلتک های تغذیه به طرف دو عدد شافت اصلی که دارای محرک هستند حرکت می کنند. جالب است بدانید که بر روی شافت های اصلی تیغه هایی از فولاد وجود دارد که عملیات حرارتی بر روی آن ها انجام شده و همچنین فواصل آن ها متناسب با عرض نوارهای مورد نیاز تنظیم شده و در اثر عبور ورق از بین تیغه ها عمل برش انجام می شود. در نهایت سر اولیه نوارها بریده می شود و در گیره مخصوصی که در داخل نوار جمع کن قرار دارد، درگیر می شود. قطر نوار جمع کن، توسط سیستم هیدرولیک چند سانتیمتر باز می شود.

این عمل از یک طرف باعث جمع شدن دو لبه گیره و گرفتن سر نوارها شده و از طرفی در پایان زمان تخلیه نوارها، با عمل جمع شدن نوار گیر، داخلی ترین لایه ورق ها جدا شده و به سهولت می توان نوارها را توسط میز متحرک و صفحه ای که در جهت محور اصلی حرکت می کند به خارج هدایت کرد. در پایان این مرحله نیز نوارها دسته بندی شده و به قسمت های مختلف خطوط تولید انتقال پیدا می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>