اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نرده

امروزه استفاده از محصولات استیل در ایران بسیار رواج پیداکرده است و بی اغراق می توان استفاده از حفاظ استیل، درب استیل و همچنین نرده استیل را در گوشه و کنار اغلب خیابان ها و فروشگاه های بزرگ و مشهور شهرهای کشورمان شاهد باشید. نرده استیل یکی از انواع مختلف نرده های است که در مقایسه با نرده های شیشه ای، چوبی و همچنین فلزی از مزایای بسیار برجسته تری برخوردار است.

استفاده از این نوع نرده ها به جای بهره گیری از نرده های کلاسیک و قدیمی ضمن افزایش ضریب ایمنی در محل نصب این نرده ها سبب زیباتر شدن نمای داخلی و حتی خارجی انواع ساختمان های تجاری، اداری و همچنین مسکونی نیز شده است.

دراین بین استفاده از نرده در راه پله ها درواقع نقش یک محافظ ایمنی برای تردد مطمئن افراد و عدم سقوط به هر دلیلی از ارتفاع طبقات مختلف می باشد. امروزه در اغلب ساختمان ها برای اتصال طبقات به یکدیگر از دو ردیف ساده پله در کنار یک پاگرد کوچک یا بزرگ (متناسب با متراژ فضا) استفاده می شود و در کنار پله ها نیز از یک خط نرده بهره می گیرند که خوشبختانه استفاده از متریال های استیل برای این منظور یعنی راه پله ها بسیار زیاد شده است.

اجزای نرده استیل راه پله

به طورکلی طبق مقررت استاندارد، نرده های استیل حداقل باید دارای ارتفاعی 80 سانتی متری باشند و در این میزان فاصله از سطح پله ها نیز بنا به طراحی از قبل صورت گرفته برای آنان از 3 الی 5 گارد محافظتی به صورت افقی برخوردار بوده و پایه های عمودی این مدل از نرده ها بهتر است به صورت یک پله در میان در نظر گفته و نصب شوند.

به طورکلی نرده استیل راه پله چه از نوع 304 باشد و چه از آلیاژ 201 بایستی دارای یک هندریل افقی با قطری 51 میلی متر و همچنین پایه هایی به قطر 38 میلی متر و تعدادی گارد مستحکم با قطر 16 میلی متر باشد که توجه به این استاندارها در امر ساخت وساز بسیاری بااهمیت بوده و امنیت بالایی را برای فضا ایجاد می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>