اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

جرثقیل

هر خرابی تأثیر جدی بر برنامه ساخت و ساز می گذارد به همین دلیل بسیار مهم است که جرثقیل های متحرک به طور موثری نگهداری و بازرسی جرثقیل به موقع صورت گیرد تا اطمینان حاصل شود که در طول زمان عملیات، ایمن و کارآمد انجام شود.علاوه بر روند تعمیر و نگهداری، تست و بازرسی جرثقیل های موبایل یا متحرک، به طور دوره ای و پس از شرایط استثنایی مورد نیاز است تا اطمینان حاصل شود که جرثقیل های متحرک برای ادامه استفاده ایمن هستند.

از همه چیز مهم تر انجام تست های دوره ای و اخذ استاندارد جرثقیل ها باعث افزایش ایمنی و کاهش حوادث می شود که این امر از مهم ترین نکات در هرگونه عملیات عمرانی می باشد.خدمات بازرسی جرثقیل سقفی، خدمات جرثقیل برجی، جرثقیل موبایل، باید در سه مرحله به صورت: 1- بازرسی فنی حین ساخت 2- بازرسی فنی حین نصب 3- بازرسی فنی دوره ای انجام شود و این باید طبق استاندارد های بین المللی انجام شود.

اهمیت بازرسی جرثقیل

جرثقیل ها با جابه جایی اجسام سنگین کارها را آسان کرده و سرعت کار را بالا می برند. انواع جرثقیل ها مانند جرثقیل سقفی، جرثقیل موبایل(متحرک)، جرثقیل تاور( برجی) در محیط باز فعالیت کرده و قطعات الکتریکی و مکانیکی آنها بعد از مدتی کار مداوم و شرایط جوی دچار فرسودگی و یا خرابی می شوند و جان افراد را به خطر انداحته و خسارات جبران ناپذیری به وجود می آورند.

لذا تست جرثقیل، به خصوص بازرسی فنی جرثقیل توسط تکنیسین های ماهر می تواند از بروز حوادث جلوگیری کند. پس از بازرسی جرثقیل و قطعات و تجهیزات آنها در صورتی که دچار خوردگی یا شکستگی باشند یا نیاز به روغن کاری، تعمیر و تعویض قطعات هیدرولیکی، مکانیکی و برقی داشته باشند باید تعمیر شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>