اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سرامیک

جالب است بدانید که در عرصه طراحی داخلی و یا خارجی سرامیک های اسلب به عنوان جدیدترین رویه های زیبایی فضا در صنعت سرامیک می باشند و استفاده از آن ها در تمامی پروژه های لوکس این روزها به چشم می خورد. به طورکلی در باب خرید و استفاده از این نوع مصالح جدید نکاتی وجود دارد که شامل:

به طورکلی اسلب ها قطری بین 3.5 تا 9 میلی متر دارند که برای پوشش های داخلی و خارجی به کار می رود و برای رسیدن به این ظرافت قطر، از تکنولوژی های متعددی بهره گرفته شده است.همچنین باید توجه داشت فقط سرامیک هایی اسلب خطاب می شوند که بزرگ تر از 800*1600 میلی متر باشد.به طورکلی سرامیک های اسلب قطر کمتری نسبت به سنگ های اسلب داشته، بنابراین حمل و جابه جایی آن ها نیز ساده تر از آن چیزی است که بتوان تصور کرد.

همچنین ازلحاظ بحث قیمتی این نوع سرامیک ها نسبت به سنگ اسلب بسیار کم هزینه تر می باشند. لازم به ذکر است، ازآنجاکه این نوع سرامیک ها برای پخت در کوره های هیبریدی قرار می گیرند مصرف انرژی آن ها نیز کمتر از سایر انواع اسلب است. اسلب ها قطعاً به شما ایده های نوینی برای نما و محیط های بیرونی می دهند و سبب می شود که مراحل تکمیل پروژه کمتر و کم هزینه تر شود.

لازم به ذکر است که سایز بزرگ این نوع از سرامیک ها سبب می شود تعداد خطوط عمودی و افقی که در سطح و یا نما به وجود می آید به مراتب کاهش یابد که این خود زیبایی ظاهری را چندین برابر می کند و این امکان را به وجود می آورد که بتوان از آن در سالن، آشپزخانه و حمام استفاده کرد و علاوه بر این کاهش مراحل نصب سبب می شود بازسازی در زمان کوتاه تری حاصل شود.

قطر کم این نوع از سرامیک به هیچ عنوان از مقاومت فیزیکی نمی کاهد و اسلب ها شاخص های فنی پرسلان که شامل مقاومت سایش، میزان جذب رطوبت، مقاومت در برابر اشعه UV و مقاومت در مقابل تغییر دماست را حفظ کرده اند.علاوه بر همه این ویژگی ها باید اضافه کرد که هزینه ی نگه داری اسلب های سرامیک به مراتب کمتر از سایر انواع سرامیک هاست. تصور کنید برای پوشاندن دیوار یک حمام تنها 2 یا 3 سرامیک لازم است که این مسئله تمیز کردن آن را بسیار آسان و ارزان می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>