اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سرامیک

این نوع سرامیک یکی از انواع سرامیک ها با سایز بزرگ است. درواقع سرامیک اسلب یکی از انواع سرامیک ها می باشد که مصارف بسیار زیادی در نما و کف ساختمان ها دارد. سرامیک اسلب یا همان سرامیک سایز بزرگ را به صورت تخته ای یا ورقه ای می سازند و مساحت قابل توجهی را پوشش می دهند و برای محیط های بزرگ بسیار مناسب است.

این سرامیک از مواد کاملاً طبیعی ساخته می شود اما با توجه به اندازه های بزرگ و ساخته دست بشر بودن هنوز هم بسیاری از مردم در جنس و کیفیت آن شک دارند و احساس می کنند که محصولی مصنوعی است. سرامیک اسلب در رنگ ها، طرح ها و اندازه های متنوعی در دسترس می باشد.

اسلب های پرسلان به دلیل جلوه خاص و خصوصیات فیزیکی و شیمیایی شگفت انگیز و اندازه های بزرگ علاوه بر کاربرد در کف و دیوار در ساخت کانتر و جزیره آشپزخانه و رویه کابینت ها، روشویی سرامیکی و سینک آشپزخانه، ساخت آیتم های دکوراتیو مانند میز، کافی تیبل و تولیدات خاص، نمای ساختمان ها و فضاهای تجاری و صنعتی نیز کاربرد گسترده ای دارند.

سنگ اسلب به علت زیبایی ظاهری و کیفیت فنی و همچنین رنگ های مختلفی که دارد، موردتوجه اکثر معماران قرارگرفته است و همه به عنوان یک محصول طبیعی که ترکیب و مواد تشکیل دهنده ی آن مواد معدنی است، می شناسند. سنگ اسلب در بین مصالح ساختمانی دارای جایگاه ویژه ای می باشد و امروزه با سرامیک اسلب رقابت می کند.

از طرف دیگر درست است که سنگ اسلب طرفداران بسیاری دارد اما خب قاعدتاً نسبت به سرامیک اسلب، قیمت بالاتری نیز دارد، درنتیجه سرامیک به علت هزینه خرید و نصب پایین تر نسبت به سنگ، می تواند جایگزین بهتر و مناسب تری باشد. همچنین لازم به ذکر است که سرامیک اسلب به علت لعابی که دارد نسبت به سنگ اسلب در برابر رطوبت نفوذناپذیرتر است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>