اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سرامیک

جالب است بدانید که زمانی که خاک رس با آب مخلوط می شود به صورت خمیر درآمده و قالب گیری می گردد. سپس این قالب ها درون کوره حرارت می بینند و پس از لعاب کاری برای مصارف مختلف مورداستفاده قرار می گیرند. سرامیک ها در انواع مدرن و سنتی به بازار عرضه می شوند و محصولاتی کاربردی خصوصاً برای نصب در مکان هایی نظیر آشپزخانه، حمام می باشند.

سرامیک پرسلانی به علت نفوذناپذیر بودن و فرآیند تولید ویژه و استحکام و دوام بالا از پرکاربردترین و پرطرفدارترین سرامیک های بازار است. گاهی به این نوع سرامیک های پرسلانی سنگ مصنوعی هم گفته می شود.همچنین ازلحاظ واژه شناسی واژه پرسلانی به گروه وسیعی از سرامیک ها گفته می شود که دمای پخت بسیار بالایی دارند. مشخصاً یکی از دلایلی آن می افزاید.

سرامیک پرسلانی در چه مکان هایی قابل استفاده است؟

این سرامیک ها گستره کاربرد فراوانی دارند که شامل:

  • ساختمان های مسکونی شامل ویلاها، مجتمع های مسکونی و.
  • حمام و سرویس های بهداشتی
  • پله و پیشخوان
  • در نماهای بیرونی و داخلی ساختمان ها
  • پیاده روها و محوطه ها در خیابان ها و مکان های عمومی
  • ادارات شرکت ها و مجتمع های تجاری و پر رفت وآمد
  • کارخانه ها در تمامی قسمت ها شامل سالن های تولید، انبارها و...

ازآنجایی که حمل سرامیک های اسلب به دلیل بزرگ بودن و سنگین بودن به طورمعمول سخت می باشد، می توانید از دستگیره های مخصوص جهت حمل آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که نحوه نصب سرامیک و قرار دادن آن در کف موضوعی بسیار مهم است زیرا در کیفیت نهایی کار تأثیر بسزایی خواهد گذاشت.

با استفاده از دستگیره سرامیک را در جای خود روی کف قرار دهید. علاوه بر اینکه بر روی کف، ملات ریخته می شود پشت سرامیک ها نیز باید با ملات پوشش داده شود تا سرامیک به خوبی بچسبد.پس ازآنکه سرامیک ها را در کف قرار دادید ممکن است برخی جاها پشت آن ها حباب هوا وجود داشته باشد. برای رفع این حباب ها و چسبندگی کامل سرامیک به کف می توان از چکش کمک گرفت.

چکش زدن باعث می شوند سرامیک بهتر به دیوار بچسبد و کیفیت کار افزایش پیدا کند. برای اینکه سرامیک ها در کنار یکدیگر محکم تر قرار گیرند می توان از گیره های پلاستیکی استفاده نمود. وقتی یکی از سرامیک ها را نصب کردید، سرامیک دوم را نیز قرار داده و با استفاده از گیره بین آن ها فاصله ایجاد کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>