اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فلاورباکس

به طورکلی ابعاد فلاور باکس بر اساس طول و عرض و عمق بررسی می شود. مدل های زمینی اغلب ازنظر طول بیشتر هستند و سایز بزرگ تری دارند. ابعاد فلاور باکس دیواری به واسطه نصب بر روی دیوار ازنظر سایز کوچک ترند. مشخص است که برای بررسی ابعاد این محصول باید محیط اجرا مشخص شده باشد.

ابعاد فلاور باکس بر اساس محیط پروژه مشخص می شود. برخی از افراد دوست دارند فلاور باکس هایی در روف گاردن خود داشته باشند که فضای کافی برای کاشت گل و گیاهان کوچک را فراهم کند. ابعاد فلاور باکس طولی بر اساس موقعیت اجرا مشخص می شود. البته فلاور باکس ها در مدل های مستطیلی و مخروطی شکل نیز طراحی می شوند. همه آن ها ازنظر ابعاد با هم فرق دارند.

ابعاد فلاور باکس طولی

ابعاد فلاور باکس طولی یا مستطیلی طبق محیط اجرا تقسیم بندی شده است. ابعاد مورداستفاده در این زمینه بیشتر بین 120*40*60 دیده می شود. همین طور مدل هایی وجود دارد که سایز آن ها 90*35*50 هستند. مشخص است که این مدل ها اغلب می بایست در ابتدا به طور دقیق جانمایی شود و سپس نصب صورت بگیرد.

در طراحی و اندازه گیری ابعاد فلاور باکس طولی گاه طول استفاده شده بین اعداد 70، 90 و 120 است. معمولاً طول کمتر از 70 در این مدل استفاده نمی شود. موقعیت بعدی نیز وابسته به عرض 24 و 35 و 40 است و ارتفاع به کاررفته در آن نیز از 40 آغازشده و به 60 می رسد مشخص است که ابعاد به کاررفته در ابعاد فلاور باکس بر اساس موقعیتی که هر بخش دارد ارزیابی شده است.

ابعاد فلاور باکس زمینی

فلاور باکس های زمینی اغلب در محیط های داخلی و خارج از منزل استفاده می شود به این دلیلی که دارای قابلیت جابه جایی خوبی هستند و نگهداری گل و گیاهان فصلی در آن ها راحت تر است. این سبک در مدل های با سینی تخلیه و بدون سینی تخلیه دسته بندی می شود و بر اساس محیط کاربری متغیر است. ابعاد فلاور باکس زمینی با توجه به نوع جابه جایی آن نباید زیاد بزرگ باشد.

درواقع این سبک از فلاور باکس ها به سبکی و کوچکی مشهور هستند. همین طور طول به کاررفته نیز باید مناسب باشد و نوع جابه جایی باید به صورتی باشد که به بخش های مختلف منزل آسیبی وارد نشود. محیط کاربری در این زمینه اهمیت زیادی دارد. درصورتی که قرار است از فلاور باکس های بتنی و سفالی زمینی استفاده شود، به طوری که در یک موقعیت ثابت قرار بگیرد و جابجا نشود، می تواند در ابعاد بزرگ تری استفاده شود و مشکلی از این دسته وجود نخواهد داشت.

ابعاد فلاور باکس پرتابل

طراحی پرتابل انواع فلاور باکس ها به صورتی است که می تواند در ابعاد و نصب آن شرایط مخصوصی داشته باشد. تغییرات الگو در این زمینه اهمیت زیادی دارد و می تواند اجرا و نصب مخصوصی را شامل شود. در انتخاب ابعاد فلاور باکس می بایست دوام نیز در نظر گرفته شود. مثلاً ابعاد فلاور باکس چوب پلاست و آلومینیوم با آزادی بیشتری همراه است، زیرا این مدل ها در عین زیبایی و دوام ازنظر پایداری نیز بسیار عالی هستند و در برابر اشعه آفتاب نیز استفاده می شوند. از سوی دیگر در برابر قارچ ها و حشرات بسیار مناسب هستند و میزان هوازدگی در آن ها کمتر است. شکاف و مواد شیمیایی به کاررفته در این سبک بسیار مهم است و در برابر آتش نیز مقاوم هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>