اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فلاورباکس

از قرار دادن فلاور باکس های ناهماهنگ با محیط امتناع شود، چراکه سبب می شود فضای بی نظمی ایجاد شود. بهتر است که فلاور باکس ها به صورت چندتایی در کنار هم قرار بگیرد تا یک محیط دنج را پدید آورد. بهتر است که برای به حداقل رساندن میزان خشک شدن خاک ها از گلدان های بزرگ استفاده شود تا تعداد و انواع بیشتری از گل و گیاه را در خود جای دهند.

اندازه و همین طور جنس فلاور باکس در روف گاردن می بایست برای کاشت درخت مناسب باشد و بر اساس میزان ریشه دهی درخت انتخاب شود. درهرصورت ریشه درختان سبب صدمه به بدنه فلاور باکس ها می شود و درنهایت رشد آن دچار مشکل می شود.

از موارد مهم در نصب فلاور باکس در روف گاردن ایجاد زهکش مناسب است. مشخص است که زهکش های به کاررفته در فلاور باکس ها می بایست به صورتی باشد که در بخش تحتانی آن قرار بگیرد و درنهایت نیاز به پوشش های فلزی نیز خواهد بود.

در نظر داشته باشید که برای محل قرارگیری فلاور باکس می بایست دقت صورت بگیرد و باید جایی انتخاب شود که حداقل 5 ساعت در روز نور خورشید دریافت شود و بستگی به نوع گیاه کاشت صورت گیرد. در صورت کاشت گیاهان می بایست خاک مناسب نیز استفاده شود و نیازهای دیگر گیاه نیز مدنظر قرار بگیرد. در فلاور باکس خاک اغلب زودتر خشک می شود و درنتیجه سبب می شود که آبیاری بافاصله کمتری صورت انجام شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>