اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فلاورباکس

به طورکلی کاربردهای جعبه گل شامل موارد مختلفی از چه ازلحاظ کاربری و چه چشم نوازی فضا می شود که این کاربردها به طورکلی شامل:

استفاده از فلاورباکس در فضای سبز شهری به منظور کاشت انواع گل، گیاه و درخت بسیار رایج است. در فضاهای سبز شهری فلاورباکس ها به صورت های آویزان، دیواری و زمینی مورداستفاده قرار می گیرند.فلاورباکس های فلزی، چوبی، سنگی و بتنی از انواع پراستفاده در فضاهای شهری هستند.

فلاورباکس در فضاهای داخلی ساختمان های اداری و تجاری نیز بسیار استفاده می شود. فلاورباکسشیشه ای، چوبی، سفالی و سنگی در طراحی داخلی ساختمان ها مرسوم هستند. لازم به ذکر است که در فضای داخلی از فلاورباکس ها بیشتر به صورت دیواری و آویزان استفاده می شود.

تراس ها و بالکن به دلیل فضای کوچکی که دارند بستر بسیار مناسبی برای استفاده از انواع فلاورباکس در اندازه های مختلف هستند. فلاورباکس هایی که در تراس و بالکن از آن ها استفاده می شود در درجه اول باید وزن کمی داشته باشند. درواقع فلاورباکس ها بیشتر به صورت آویزان به نرده های تراس اتصال داده می شوند.

روف گاردن ها هم به دلیل محدودیت های عمده ای که دارند محل مناسبی برای کاربرد فلاورباکس هستند. فلاورباکس ها را می توان در اندازه های مختلفی برای کاشت بسیاری از گیاهان و درختچه ها به کار برد. استفاده از فلاورباکس های سبک وزن مورد مهمی است که باید حتماً به آن توجه داشت.

فضای بیرون از پنجره ها نیز که کاملاً بلااستفاده هستند گزینه مناسبی برای اجرای فلاورباکس های آویزان است. شایان ذکر است که باید از فلاورباکس های فلزی، چوبی و پلاستیکی که وزن کمی دارند استفاده شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>