اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فلاورباکس

انواع فلاور باکس های بتنی وجود دارند که از جنس سیمان و میلگرد تهیه شده اند و در آن ها از قالب های سنتی نیز استفاده شده است. این باکس ها به روش های صنعتی و نیمه صنعتی طراحی می شود به طوری که ساخت آن ها نیاز به دقت بالایی دارد و می بایست قوانین لازم به طور دقیق رعایت شود.

جالب است بدانید که امکان سفارشی سازی در طرح های بسیار متنوع از مهم ترین مزیت های این نوع از فلاورباکس ها باشد. از طرفی نیز وزن بالا نقطه ضعفی برای آن ها به شمار می رود البته انواعی از آن ها که گران تر می باشند نیز در بازار موجود است که وزن به مراتب کمتری دارند. لازم به ذکر است که استفاده از این فلاورباکس ها به صورت زمینی، دیواری و آویزان امکان پذیر است.

فلاورباکس فلزی

فلاورباکس های فلزی با پوشش های رنگی مخصوص برای مقاوم سازی آن ها در برابر رطوبت و زنگ زدگی بسیار مورداستفاده قرار می گیرند. این نوع از فلاورباکس ها بیشتر به صورت دیواری و آویزان به منظور به حداقل رساندن تماس با رطوبت کاربرد دارند. همچنین امنیت فلاور باکس ها بسیار مهم است به طوری که می بایست علاوه بر ایجاد فضای شاداب و زیبا، ازنظر امنیت نیز در شرایط خوبی باشد؛ یعنی نباید به سرعت شکسته شده و یا آسیب ببیند و یا پیچ و مهره شدن باید با دقت انجام شود.

فلاورباکس سنگی

یکی از مدل های سنتی در بین انواع فلاور باکس ها می تواند استفاده از جنس سنگ باشد. فلاور باکس سنگی اغلب جنبه سنتی و اشرافی به خود گرفته است، چراکه که سنگ ماده ای سنگین در آن است که سبب می شود گلدان به صورت ثابت و فیکس شده در جای خود قرار بگیرد. انواع فلاور باکس های سنگی به صورت ثابت استفاده می شود، چون وزن زیادی دارد. در روف گاردن ها از فلاور باکس های سنگی اغلب در برخی از بخش ها استفاده می شود و جنبه عمومی ندارد.

همچنین جالب است بدانید که به طورکلی سنگ های مختلفی همچون مرمر و تراورتن را می توان در ساخت فلاورباکس ها به کار برد.دقت شود در فلاور باکس های سنگی خاصیت تراوشی بسیار کم است و هیچ درز و سوراخی وجود ندارد؛ به این ترتیب مسیر خروج آب می بایست به خوبی تشکیل داده شود. مشخص است که این مدل از فلاور باکس ها یک نوع گلدان های دائمی محسوب می شوند و بسیار زیبا هستند و می تواند شرایط مطلوبی ایجاد نماید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>