اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فلاورباکس

حذف حیاط مردم به راهکارهای جدیدی روی آورده اند. دراین بین فلاور باکس ها یا جعبه های گل یکی از مواردی است که اخیراً بسیار محبوب شده و مورداستفاده قرار می گیرد. دراین بین شاید شما هم ازجمله کسانی باشید که پرسش فلاور باکس چیست را در ذهن خود دارید.

فلاورباکس جعبه هایی هستند که غالباً در پنجره و تراس خانه ها قرار می گیرند. درواقع فلاورباکس ها باعث افزایش جذابیت ساختمان و به ویژه نمای پنجره ها می شود و نمای بیرونی ساختمان را با شکوفا نمودن فضای سبز زیباتر می کند. به طورکلی جعبه های گل با سایزهای مختلف و جنس های متفاوتی می باشد که به عنوان نگه دارنده فضای سبز درون خاک در فضایی به غیراز زمین ساخته شده است.

فلاور باکس ها از متریال های مختلف تولیدشده اند که بسته به نوع دکوراسیون و طراحی فضای سبز شما استفاده های متفاوتی دارند. همچنین لازم به ذکر است که فلاور باکس ها امروزه با توجه به کمبود فضای لازم برای ایجاد فضاهای سبز ها گزینه بسیار مناسبی برای جایگزینی باغچه ها می باشند.

به طورکلی مزایای فلاور باکس در روف گاردن بیشتر از معایب آن است درواقع صادقانه باید اذعان کرد که معایبی نمی توان برای فلاورباکس ها در نظر گرفت. اگر ابعاد فلاور باکس ها بیش ازحد بزرگ نباشد، می تواند موقعیت خوبی را شکل دهد و در تلفیق هنر و علم معماری موقعیت خوبی ایجاد نماید.

درصورتی که قرار است از فلاور باکس های عریض در روف گاردن خود استفاده کنید، از یاد نبرید که بخشی از آن می بایست دارای پایه های مقاوم باشد. مشخص است که نوع فلاور باکس ها بر اساس موقعیتی که در نظر گرفته می شود بررسی خواهد شد. در بهترین شرایط باید محیط خانه ارزیابی شود و مشخص است که محیط اجرایی باید قابل قبول و واقعی به نظر برسد و سطح اقتصادی خوبی را شکل دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>