اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

استخر

به طورکلی دیواره های این نوع استخر را از شیشه و یا اکریلیک می توان ساخت و دلایل مختلفی برای استفاده از یک استخر شفاف وجود دارد که شامل نیاز به وجود پنجره های زیر آب یا دیوارشیشه ای برای آموزش شنا، انتقال نور و یا انعکاس آن به قسمت های دیگر ساختمان تا جذابیت دیدنی و آرامش بخشی که در اثر برخورد آب و نور با استخر شیشه ای ایجاد می شود.

لازم به ذکر است که استخرهای شیشه ای ازجمله مدرن ترین استخرها هستند که از چندلایه شیشه تشکیل شده اند تا در صورت شکسته شدن یک لایه، لایه های دیگر برای نگه داشتن پنل و استحکام در مقابل فشار و ضربه وجود داشته باشد.

استخر بتنی

از میان انواع استخرها، استخرهای بتنی از بیشترین انعطاف پذیری برخوردار هستند. به طوری که شکل و طرح اجراشده در محوطه استخر را می توان با آرماتوربندی مناسب اجرا کرد. درواقع اولین مرحله برای اجرای یک استخر بتنی، تهیه پلان های مهندسی است.

گودبرداری، آرماتوربندی استخر و ساخت فونداسیون در مرحله بعد و با توجه به پلان های مهندسی انجام می گیرد. برای آرماتوربندی استخرهای بتنی از میلگردهای فولادی استفاده می شود. قالب های بتنی استاندارد معمولاً از جنس چوب، فایبرگلاس یا فولاد ساخته می شوند. درواقع نوع قالب بندی است که نمای سطح بتن را پس از برداشتن قالب ها تعیین می کنند. پس از پایان آرماتوربندی نیز عملیات بتن ریزی انجام می شود.

لازم به ذکر است که هزینه نگهداری استخر بتونی بالا است چراکه استخرهای بتونی به دلیل نیاز به زیرسازی و پی ریزی های گسترده، بسته به ابعاد و ارتفاع دارای هزینه های گزافی دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>