اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ایرواشر

یکی از کاربردی ترین و اقتصادی ترین گزینه ها از بین دستگاه ها و سیستم های سرمایشی و گرمایشی ایرواشر یا دستگاه هواشور است که علاوه بر خنک سازی و یا گرم کردن هوا، به صورت متمرکز قابلیت تصفیه هوا، تنظیم رطوبت هوا به همراه فیلترینگ غبار و آلودگی ها را دارد. این دستگاه به صورت ساده، از طریق پاشش ترکیب هوا و قطرات ریز آب فضای خانه و یا محیط را شاداب و هوای مطبوع و خنک را به محیط داخلی انتقال می دهد.

همچنین همان طور که در جملات قبل اشاره کردیم، این سیستم ها قابلیت تنظیم رطوبت به طور تخصصی را دارند که به آن ها قابلیت رطوبت زایی و رطوبت زنی میگویند. در فرایند رطوبت زدایی ایرواشر سبب کاهش رطوبت هوای ایجادشده به نسبت هوای موجود می شود و در فرایند رطوبت زنی توسط این دستگاه نیز ایرواشر به ایجاد رطوبت اقدام می کند؛ بنابراین همین دست ویژگی ها این سیستم سرمایشی و گرمایشی را منحصربه فرد و محبوب کرده است. لازم به ذکر است که سیستم های ایرواشر در سه نوع سقفی، پشت بامی و ایستاده در بازار موجود می باشند.

در ابتدای کار ابداع ایرواشر به منظور کاهش هزینه بالای چیلر و بویلر کاهش بوده است؛ اما به مرورزمان و با شناخت قابلیت های آن این سیستم به عضو بااهمیتی در منازل مسکونی و صنعتی بدل شد.

عملکرد دستگاه ایرواشر به این صورت است که با استفاده از پدهای سلولزی و پمپ آب به طور یکنواخت در داخل محیط اسپری شده و با عبور هوا از این قطرات ریز و به دلیل تمایل بالای این قطرات برای تبخیر، حرارت از قطرات هوای عبوری جذب شده و از این طریق، دما را کاهش داده و در محیط توزیع می گردد.

در خصوص عملکرد گرمایش ایرواشر ها نیز می توان مطرح کرد که این سیستم ها از کویل آب گرم استفاده می کنند به طوری که آب گرم از طریق پکیج تأمین می شود و محیط را با توزیع هوای گرم شاداب و البته گرم می کند. لازم به ذکر است در فصل تابستان آب مصرفی این دستگاه در گردش می باشد و تقریباً پس از 30 دقیقه دمای آب به اندازه قابل توجهی کاهش میابد، بنابراین عملکرد واقعی سرمایش این دستگاه لازمه صرف زمان کافی است.

همچنین به علت ترکیبی بودن هوای دمیده شده با قطرات پودری آب، رطوبت هوا افزایش پیدا می کند و به همین دلیل است که این سیستم تهویه را باید در محیط هایی با رطوبت پایین مورداستفاده قرار داد و مناسب نواحی مرطوب نیست.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>