اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بتن

بلوک سبک هبلکس محصول جدیدی است که در انواع ساخت وسازهای مسکونی، تجاری و صنعتی کاربرد دارد. این بلوک قابلیت بازیافت دارد و سمی نمی باشد و ازآنجاکه دارای سلول های هوا در درون خود است سبک وزن نیز می باشد. لازم به ذکر است که به طورکلی روش تولید بلوک هبلکس طی مراحل مختلفی انجام می شود که این مراحل به صورت زیر می باشد.

ترکیب مواد و تهیه ملات

در ابتدا مواد اولیه ساخت بلوک شامل ماسه، آهک، سیمان و گچ به ترتیب به نسبت های مختلف با یکدیگر ترکیب شده و به میزان لازم ترکیب پودر آلومینیوم به آن اضافه می گردد. در انتها نیز به ترکیب موردنظر مقداری آب اضافه می شود تا ملات موردنیاز تهیه گردد.

عمل آوری ملات

در این مرحله ابتدا قالب ها به لایه نازکی از روغن آغشته شده تا از چسبندگی ملات به آن ها جلوگیری به عمل آید. سپس ملات فوق در آن ها ریخته شده تا از واکنش پودر آلومینیوم با آب و گچ، گاز هیدروژن آزاد شود که منجر به منبسط شدن ملات می شود. جالب است بدانید که انبساط ملات می تواند تا سه برابر حجم اولیه ادامه پیدا کند و با تشکیل حباب هایی در این ترکیب همراه است. لازم به ذکر است که همین حباب ها مهم ترین نقش را در سبکی و عایق بودن ملات بر عهده دارند.

کیورینگ

پس از گذشت 240 دقیقه از زمان عمل آوری، می بایست عمل کیورینگ در مخازن تخت فشار آغاز گردد. این مخازن معمولاً دارای 3 متر قطر و 45 متر طول می باشند به اندازه کافی بزرگ بوده و عملیات اوتوکلاو صورت می پذیرد.

برش و بسته بندی

پس از کیورینگ و جداسازی بلوک ها از قالب، بر اساس سفارش های پذیرفته شده بلوک ها برش داده شده و به بازار عرضه می گردد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>