اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

جاروی مرکزی

آنچه در استانداردسازی سیستم جاروی مرکزی حائز اهمیت می باشد، انتخاب صحیح مسیر برای لوله کشی و استفاده از متریال باکیفیت می باشد. انتخاب مدل دستگاه از دیگر نکات مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. از دیگر موارد بااهمیت در رعایت استاندارد پیاده سازی سیستم انتخاب لوله هایی با قطر مناسب می باشد.

به این منظور از لوله هایی با قطر 40، 50، 63، 80 و 100 میلی متر استفاده می کنند. درصورتی که از سیستم مجزا یا پکیجی استفاده شود، تنها از دو لوله 40 و 50 میلی متری استفاده می شود. همچنین باید توجه داشت که انتخاب کوتاه ترین مسیر برای لوله کشی بهترین رویه می باشد و در مسیر آن نباید از زانویی 90 درجه استفاده کرد.

برای لوله کشی نیز بهتر است از آخرین پریز برای انجام این کار استفاده شود. در پایان نیز لازم به ذکر است که از دیگر نکاتی که باید به آن توجه داشته داشت، جهت قرارگیری دستگاه مرکزی می باشد.بنابراین اعمال تمام موارد ذکرشده حائز اهمیت است چراکه اگر ساختمان را به بدن انسان تشبیه کنیم، جاروی مرکزی قلب و لوله کشی ها رگ های بدن خواهند بود.

چنانچه در قسمتی از رگ ها بریدگی، گرفتگی یا مشکلی وجود داشته باشد قلب هرچقدر هم کارش را درست انجام دهد مسلماً این موضوع بخشی و یا حتی کل بدن را با مشکل مواجه خواهد کرد. در سیستم جاروی مرکزی هم دقیقاً همین طور است و اگر پروسه اجرا و نصب درست اجرا نشود حتی یک دستگاه باکیفیت و استاندارد هم نمی تواند به درستی کار کند و جوابگوی نیاز مصرف کننده ها باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>